فونیکسریمکسبهتام

نماینده مردم قزوین در مجلس تأکید کرد

ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی

عصر خودرو : نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی گفت: با توسعه ناوگان عمومی برای شهروندان از نظر صرفه اقتصادی و کاهش آلایندگی استفاده از حمل و نقل عمومی اطمینان بخش است.

ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس،  داوود محمدی ظهر امروز در مراسم افتتاح توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی امام علی (ع)، بازسازی 20 دستگاه اتوبوس و راه‌اندازی یک دستگاه اتوبوس دو طبقه که در ناحیه شهری مینودر در توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی امام علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های توسعه شهر موضوع حمل و نقل عمومی است که در کلان شهرها اولویت با مترو و اتوبوس‌های تندرو بوده و در سایر شهرها اولویت با ناوگان عمومی از جمله اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی است.

    وی با تأکید بر ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی مطرح کرد: با توسعه ناوگان عمومی برای شهروندان از نظر صرفه اقتصادی و کاهش آلایندگی استفاده از حمل و نقل عمومی اطمینان بخش است.

    نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بازسازی اتوبوس‌ها با بهترین کیفیت و شکل ظاهری خوب و با بهره‌وری بالا اقدام ارزشمندی است که جای تقدیر دارد.

    محمدی ادامه داد: در زمانی که با مشکل واردات اتوبوس به کشور مواجه هستیم بازسازی اتوبوس‌ها با تکیه بر تولید داخلی بهترین اقدام است.

    وی با اشاره به دو منظوره بودند توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی امام علی (ع) گفت: بهره‌گیری از توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی امام علی (ع) برای پدافند غیرعامل که ظرفیت تولید آب، برق و استقرار هزار چادر دارد بسیار ستودنی است و جا دارد از اعضای شورای شهر، شهرداری در این راستا تقدیر کرد.

    نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدوارم که این اقدامات ارزشمند در راستای ارائه خدمات به شهروندان ادامه پیدا کند.

    محمدی عنوان کرد: احداث توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی امام علی(ع) به صورت دو منظوره که در حوادث غیرمترقبه می‌توان برای استقرار شهروندان استفاده کرد موضوع مهمی است که تحقق پیدا کرده است و این آینده‌نگری خوبی از سوی شهرداری بوده است.

    وی با اشاره به فاجعه تلخ منا گفت: از وزارت امور خارجه خواستار شدیم تا از همه ظرفیت‌ها برای تعقیب حقوقی و قضایی آسیب‌دیدگان و جانباختگان فاجعه منا بهره بگیرد.

    گفتنی است؛ در پایان مراسم از رانندگان نمونه و عوامل اجرایی پروژه با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

     

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط