فونیکسریمکسبهتام

از سوی ایرتویا:

طرح پس خرید محصولات تویوتا آغاز شد

عصر خودرو: ایرتویا اقدام به فروش محصولات تویوتا با استفاده از پیش پرداختی کم و همچنین اقساط ماهیانه مناسب کرده است.

طرح پس خرید محصولات تویوتا آغاز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بنابر اعلام ایرتویا راحت ترین راه برای خرید خودروهای تویوتا و لذت بردن از رانندگی با آن استفاده از طرح پس خرید این شرکت می باشد.

     طرح پس خرید چیست؟

    در این طرح ، پس از انعقاد قرارداد، خودرو در اختیار خریدار قرار می گیرد. سپس پرداخت اقساط به صورت ماهیانه آغاز شده و  پس از 24 ماه، خریدار سه راه پیش رو خواهد داشت:

    *تویوتای خود را نگه دارید

    طرح پس خرید ایرتویا به خریدار این امکان را می دهد که در پایان توافق، تویوتای خود را نگه دارد. کاری که خریدار باید انجام دهد این است که مبلغ مربوط به ارزش آتی تضمین شده خودرو را پرداخت نماید. ارزش آتی تضمین شده خودرو مبلغی است که در زمان ثبت نام به خریدار اعلام گردیده و در قرارداد نیز ذکر خواهد گردید. در این صورت، مالکیت کامل خودرو به خریدار انتقال داده خواهد شد.


    *تویوتای خود را بروز کنید

    پس از پایان اقساط دو ساله ، خریدار می تواند تویوتای خود را به شرکت ایرتویا تحویل داده، و یک تویوتای جدید تحویل بگیرد. در این صورت تفاهم نامه جدید همانند تفاهم قبلی با خریدار منعقد می گردد.


    *تویوتای خود را پس دهید

    ارزش آتی تضمین شده خودرو ، خریدار را در برابر افت قیمتهای شدید خودرو در آینده بیمه می کند. اگر خریدار تمایل به بازگرداندن خودرو تویوتای خود دارید، ایرتویا خودرو را از وی پس گرفته و چک ارزش آتی خودرو که به عنوان ضمانت در نزد شرکت بوده است، به خریدار باز می گردد. البته، این درصورتی است که خریدار استانداردهای مربوط به استفاده از خودروهای تویوتا شامل کیلومتر استفاده شده، نداشتن تصادف شدید، رعایت سرویسهای دوره ای و ... را رعایت کرده باشد.

    تفاوت طرح پس خرید با روشهای لیزینگی سنتی:

    در طرح های فروش لیزینگی سنتی، با توجه به بالا بودن میزان وام، رقم اقساط ماهیانه بسیار بالا می باشد و امکان استفاده از تسهیلات، عملا برای بسیاری از علاقه مندان محیا نمی شود. این در حالیست که طرح پس خرید ایرتویا نسبت به روشهای سنتی خرید با استفاده از اقساط بلند مدت با مبالغ پایین تر به خریدار انعطاف و آزادی عمل بیشتری برای خرید خودرو تویوتا می دهد.
    از مزایای این طرح  پس خرید می توان به اقساط بلند مدت با بازپرداخت ماهیانه پایین، تضمین شدن ارزش آتی خودرو، امکان تعویض خودرو کارکرده با خودرو صفر تویوتا، هر دو سال یکبار و امکان واگذاری ارزش آتی خودرو به مدیران شرکتها و سازمانها اشاره کرد.

    طرح پس خرید و سازمانهای ایرانی

    طرح پس خرید ایرتویا کاملا متناسب با شرایط فعلی سازمانهای ایرانی می باشد. چرا که سازمانها و شرکتها می توانند براحتی و با پیش پرداختی مناسب به همراه اقساط ماهیانه بسیار مناسب، خودروهای سازمانی خود را تجهیز به خودروهای با کیفیت ترین و برترین خودروساز دنیا –تویوتا- نمایند! علاوه بر آن، سازمانها می توانند در صورت تمایل، مدیران خود را صاحب تویوتای خریداری شده نمایند؛ بدین ترتیب که در صورتیکه مدیران سازمان بخواهند مالک خودرو شوند، می توانند کل ارزش آتی خودرو را از ابتدا و به صورت اقساط ماهیانه بدون بهره پرداخت نموده و پس از پایان دوه تفاهم، خودرو مستقیما به نام ایشان خواهد بود.

    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به طرح پس خرید ایرتویااینجا را کلیک کنند.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو