فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز:

جشنواره «تاکسیران برتر و مسافر نمونه» در شیراز برگزار شود

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره تاکسیران برتر و مسافر نمونه طی نیمه دوم سال جاری در شیراز خبرداد.

جشنواره «تاکسیران برتر و مسافر نمونه» در شیراز برگزار شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حبیب اله فرح بخش ظهر شنبه در نشست خبری، گفت: برای انتخاب تاکسیران برتر جنبه های مختلفی اعم از رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، نحوه رفتار و تواضع راننده، شکل ظاهری راننده و شکل ظاهری تاکسی وی و از این قبیل مورد بررسی قرار می گیرد.

    وی با بیان اینکه هم اکنون بررسی ها در حال انجام است، گفت: در حال حاضر 100 راننده و حدود 30 مسافر به این منظور شناسایی شده اند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شیراز اظهار داشت: فرآیند اجرایی دستگاه کارت بلیط در تاکسی ها نیز آماده است و تا حدود 2 ماه آینده عملیاتی می شود.

    فرح بخش با اشاره به وجود 12 هزار راننده تاکسی در شیراز، گفت: هر ماه یک دوره آموزشی برای 300 نفر راننده تاکسی شیراز در زمینه های مختلف اجتماعی، ترافیکی و دینی برگزار می شود.

    وی در اشاره به وجود مشکل مسافربران شخصی، گفت: از مردم و به ویژه خانم ها تقاضا داریم که به خاطر امنیت خود از سوار شدن به ماشین مسافربرهای شخصی خودداری کنند.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری شیراز ادامه داد: فقط 600 خودروی شخصی از سوی تاکسیرانی شیراز کدگذاری و مجوز حمل مسافر را کسب کرده اند و اگر خارج از این خودروها افراد با سوار شدن در ماشین های شخصی به مشکلی دچار شوند، مسئولیتی متوجه سازمان تاکسیرانی نخواهد بود.

    فرح بخش گفت: اگر یک راننده تاکسی سه بار مرتکب تخلف شود موجب لغو صلاحیت وی خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو