فونیکسریمکسبهتام

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد:

ایسوزو NPR۷۵P کارنامه شهریور ماه خودروهای تجاری باری را صعودی کرد

عصر خودرو: در گزارش تحلیلی ارزشیابی خودروهای سواری ساخت داخل شهریور ماه در بخش خودروهای تجاری مسافری در ماه جاری به مانند ماه قبل، هیچ خودرویی ارزشیابی نگردیده است .

ایسوزو NPR۷۵P کارنامه شهریور ماه خودروهای تجاری باری را صعودی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بنابر گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در بخش خودروهای تجاری باری شاهد رشد 18/3 درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم که افزایش تولید کامیونت ایسوزو  NPR75Pو کشنده ولوو FH500 از جمله عوامل اصلی در ایجاد این روند صعودی می باشند. از دیگر نکات مهم و حائز اهمیت در مورد تیراژ تولید خودروهای تجاری باری ساخت داخل، می توان به قطع تولید کامیون ایسوزو FVR ، کامیون ایسوزو NPR75M و کشنده ماز اشاره نمود. 
    علیرغم روند صعودی تولید خودروهای این گروه در شهریور ماه، ولی ارزشیابی این خودروها 8/9 درصد کاهش یافت، بطوریکه از 5 مدل خودروی ارزشیابی شده، 4 مدل در سطح کیفی خیلی خوب و 1 مدل هم در سطح کیفی خوب قرار گرفتند.

    همانطور که در جدول بالا مشخص است، در گروه کامیونت ها، ایسوزو NPR75P در رده نخست قرار گرفت. در گروه کامیون ها در میان 2 مدل خودروی تولیدی، اسکانیا G400 در صدر قرار گرفت. در بخش کشنده ها هم تنها خودروی تولیدی، ولوو FH500 می باشد.

    درنمودار فوق روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه تجاری را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه کامیون بنز WH بیشترین درصد بهبود و کشنده ولوو FH500 هم بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

    در 3 بخش عیوب عملکردی ، تزئینات - مونتاژ و رنگ میانگین نمره منفی به ترتیب 52/4 ، 7/6 و 6/3 درصد بهبود یافت. از طرفی در 3 بخش مذکور به ترتیب کامیون بنز WH ، کامیونت ایسوزو NPR75P  و کشنده ولوو FH500 بیشترین نمرات منفی را کسب نمودند. در بخش عیوب بدنه هم کامیون بنز WH بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داده است. همچنین میانگین نمره منفی این بخش نسبت به ماه قبل 20/5 درصد افزایش یافت. در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه تجاری باری روند رو به بهبود 2/8 درصدی را تجربه نمود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم