فونیکسریمکسبهتام

بازدید نوبخت از سایپا به تعویق افتاد

عصر خودرو : بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از شرکت سایپا به هفته آینده موکول شود.

بازدید نوبخت از سایپا به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، صنعت خودرو چند سالی است که با مشکلات متعددی روبه رو است البته نارضایتی مردم در کیفیت  و قیمت محصولات هم باعث شده تا خرید و فروش خودرو در سطح بازار کاهش پیدا کند. به همین منظور مسئولین کشور هم بر آن شده اند تا با اتخاذ تصمیم هایی وضعیت این صنعت را بهبود بخشند.

    برای تحقق این موضوع و بررسی وضعیت صنعت خودرو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هفته گذشته سری به بزرگترین شرکت خودروسازی کشور زد و از نزدیک با خطوط تولید آن آشنا شد. البته نوبخت در جریان بازدید خود از ایران خودرو خبری‌های خوشی هم برای خودروسازان و سایر تولیدکنندگان کشور برای تأمین نقدینگی داد. بنا برگفته نوبخت دولت تا پایان امسال حدود 200 میلیارد تومان به بخش تولید کشور از جمله خودروسازان پرداخت  می کند. همچنین امسال 20 درصد  تسهیلات بانکی 700 هزار میلیارد تومانی برای خرید محصولات داخلی اختصاص خواهد یافت.

    براساس برنامه ریزی‌ها این هفته نیز قرار بود نوبخت سری به سایپا دومین شرکت خودروسازی کشور بزند و با مسئولان این شرکت هم جلسه ای را برای رفع مشکلات خودروسازان برگزار کند اما گویا برنامه های مختلف باعث شده تا بازدید نوبخت از این شرکت به هفته آینده موکول شود.

    حال باید دید نوبخت در بازدید از این شرکت چه خبرهای خوشی برای صنعت خودروسازی دارد، صنعتی که بنا به اذعان نعمت زاده در نامه به  رئیس جمهور، صورت‌های مالی زیان انباشته معادل 4200 میلیارد تومانی دارد و به دلیل بحران نقدینگی، در معرض توقف است و موجودی انبار محصول خودروسازان به متجاوز از 100.000 خودرو کف کارخانه رسیده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو