فونیکسریمکسبهتام

تجربه شغل راننده تاکسی در «خسته نباشید»

عصر خودرو- تهیه کننده و مجری «خسته نباشید» از پرداختن به شغل رانندگی تاکسی در این قسمت از این مجموعه خبر داد و اعلام کرد مردم می توانند برای حدس زدن موضوع قسمت بعدی در مسابقه شرکت کنند.

تجربه شغل راننده تاکسی در «خسته نباشید»
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، میثم رازفر مجری و تهیه کننده مجموعه «خسته نباشید» درباره موضوع این قسمت از این مستند گفت: این قسمت دو بخش دارد و بخش اول آن مصاحبه با یکی از رانندگان خوش اخلاق تهران به نام آقای چگینی است که به تاکسی شکلاتی معروف است؛ او در تاکسی اش به مردم شکلات، صبحانه و ناهار و در ماه رمضان افطاری می دهد. ما هم در ماه رمضان یک افطار مهمان او بودیم.

    غافلگیری ویژه ای که روی آنتن لو می رود

    وی افزود: در بخش بعدی برنامه نیز من یک روز کاری راننده تاکسی را تجربه کردم و در سطح شهر تهران مشغول رانندگی شدم. ضمن اینکه یک غافلگیری ویژه در این قسمت داریم که فعلا نمی توان از آن حرفی زد.

    رازفر تأکید کرد: ما می خواهیم مردم نیز در این برنامه مشاغل را همراه با ما تجربه کنند. مشاغلی که برخی از ما فکر میکنیم چقدر ساده هستند اما دشواری های بسیاری دارند.

    کار گذاشتن دوربین در تاکسی

    مجری «خسته نباشید» ادامه داد: در این قسمت با راننده تاکسی ها گفتگو کردیم و با کار گذاشتن دوربین در تاکسی با مردمی که سوار خودرو می شدند همراه شدیم. برخی از آنها متوجه دوربین شدند و اجازه ندادند تصویرشان پخش شود، برخی از این موضوع استقبال کردند و چند نفری هم متوجه دوربین نشدند و اتفاقات بامزه ای رخ داد.

    وی از مردم خواست تماشای این مستند را از دست ندهند و گفت: تغییرات زیادی در ساختار برنامه داده ایم و در هر قسمت سعی می کنیم جذابیت های بصری خوب و خاصی برای بینندگان داشته باشیم. همچنین می خواهیم مسابقه راه بیندازیم تا مردم حدس بزنند در قسمت بعدی سراغ چه شغلی می رویم؟

    دومین قسمت مجموعه مستند «خسته نباشید» سه شنبه 14 مهر ماه ساعت 21 روی آنتن می رود و بازپخش آن چهارشنبه 15 مهر ساعت 9 و جمعه 17 مهر ساعت 17 است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو