فونیکسریمکسبهتام

سهام اسب سفید عرضه می شود:

ریــــس فراری در بورس نیویورک

عصر خودرو : فراری تصمیم دارد سهام خود را در بورس نیویورک عرضه کند که در صورت موفق بودن مراحل عرضه، این شرکت با رشد ارزش بازاری بالغ بر ۹۰۰ میلیون دلار رو به رو خواهد شد و ارزش این برند ایتالیایی را به ۹.۹۲ میلیارد دلار می رساند.

ریــــس فراری در بورس نیویورک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سنا، شرکت تولید خودرو ایتالیایی فراری تصمیم دارد سهام خود را با نماد"RACE" در بورس نیویورک پذیرش کند.

    فراری تصمیم دارد سهام خود را در بورس نیویورک عرضه کند که در صورت موفق بودن مراحل عرضه، این شرکت با رشد ارزش بازاری بالغ بر 900 میلیون دلار رو به رو خواهد شد و ارزش این برند ایتالیایی را به 9.92 میلیارد دلار می رساند.

    بر اساس این گزارش، فراری تعداد 17.2 میلیون سهم خود را در محدوده قیمت هر سهم 48 تا 52 دلار عرضه می کند که در واقع 9 درصد از سهام شرکت مادر خودروسازی فیات کرایسلر خواهد بود.

    شرکت خودروسازی فیات کرایسلر که دارای 90 درصد از سهام خودروسازی فراری است تصمیم دارد باقی مانده سهام فراری را نیز به سهامداران عرضه کند.

    به نظر می رسد شرکت فراری با لوگوی اسب سفید و شهرت بسیار زیاد خود در مسابقات فرمول یک، تصمیم دارد با نماد ریس "RACE" وارد بورس نیویورک شود.

    این در حالی است که، طبق نظر شرکت خودروسازی فیات کرایسلر، به عنوان سهامدار عمده، عرضه اولیه فراری در اواسط ماه اکتبر صورت می گیرد.

    بر این اساس، شرکت فراری با انتشار گزارش مالی خود، با افزایش درآمد مناسبی رو به رو بوده است و درآمد این شرکت از 720 میلیون یورو به 730 میلیون یورو در سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر افزایش پیدا کرده است که به این ترتیب، رشد درآمد این شرکت از 9 درصد به 10 درصد رسیده است.

    در این بین، شرکت فراری از بانک پی ان بی پاریباس، جی پی مورگان و موسسه الن اند کو، بانکو سنتاندر و از شرکت های تأمین سرمایه بانک آف آمریکا مریل لینچ و یو بی اس به عنوان مشاوران عرضه بهره خواهد برد.

    شرکت فراری سالانه در حدود 7 هزار خودرو تولید می کند که قیمت این خودروها از حداقل 200 هزار دلار شروع می شود در حالی که این شرکت تصمیم دارد میزان تولیدات را تا سالانه 9 هزار خودرو افزایش دهد .

    در سال گذشته شرکت فراری موفق به فروش 7 هزار و 245 خودرو لوکس و اسپرت شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو