فونیکسریمکسبهتام

معاون صادرات گروه خودروسازی سایپا:

سایپا همچنان پیشتاز در صادرات خودرو کشور است

عصر خودرو : معاون صادرات سایپا گفت: گروه سایپا در ۵ ساله گذشته بیشترین صادرات خودروی کشور را به خود اختصاص داده و در سال ۹۴ نیز جهت حفظ این مقام موفق بوده است.

سایپا همچنان پیشتاز در صادرات خودرو کشور است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، محسن دستخوش جوان معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: شرایط نامساعد اقتصادی در اغلب بازارهای هدف صادراتی در کنار محدودیت های ناشی از تحریم، کار را برای فعالیت های صادراتی بیش از پیش مشکل نموده است.

        وی افزود: کاهش قیمت نفت و در نتیجه ی آن کاهش درآمدهای کشورهای همسایه موجب شده تا سیاست های انقباضی و رکود بر بسیاری از بازارها از کشورهای CIS گرفته تا کشورهای خاورمیانه، شمال آفریقا و ونزوئلا حاکم شود و علی رغم مشکلات بسیاری که صادرات خودرو در کنار سایر صنایع کشور با آن روبرو هستند، صادرات شرکت سایپا در شش ماهه اول سال 94 نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از 50 درصد افزایش داشته است.

     دستخوش جوان تاکید کرد: از دلایل این موفقیت می توان به افزایش ظرفیت خط تولید سایپا در بازار عراق اشاره نمود که امیدواریم به واسطه آن بتوانیم رتبه اول فروش خودروسواری در عراق را برای پنجمین سال متوالی همچنان در اختیار داشته باشیم.

     معاون صادرات و امور بین الملل سایپا با اشاره به اینکه سال گذشته نیز بالغ بر 81 درصد صادرات خودروی کشور توسط سایپا انجام شده است، افزود: گروه خودروسازی سایپا علی رغم محدودیت های موجود تمامی تلاش خود را برای توسعه بازارهای صادراتی با بهره گیری از مزیت های رقابتی محصولات خود شامل: مصرف پایین سوخت، قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات یدکی با قیمت رقابتی و در دسترس، امیدوار است در سال جاری بتواند به هدف صادرات 35 هزار دستگاه دست یابد.

    وی گفت: اضافه شدن محصول جدید ساینا به سبد محصولات صادراتی می تواند فرصت های جدیدی را برای سایپا جهت نیل به اهداف صادراتی بوجود آورد و صرفنظر از اهداف تعیین شده در سند چشم انداز 1404 و سند راهبردی صنعت خودرو که راهنمای عمل شرکت سایپا است، اعتقاد راسخ و تعهد مدیریت ارشد این مجموعه به امر صادرات به عنوان یک الزام برای بقا در دنیای پر رقابت کنونی است.

      دستخوش جوان با اشاره به تلاش بی قفه همه ی کارکنان گروه سایپا، افزود: سایپا تاکنون موفق به اخذ هفت عنوان صادرکننده نمونه و دو عنوان صادرکننده ممتاز در صنعت خودروی کشور در یک دهه گذشته شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو