فونیکسریمکسبهتام

اغلب رانندگان پیمانه دوم سهمیه گازوئیل را دریافت کردند

عصر خودرو : معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه اغلب رانندگان پیمانه دوم سهمیه سوخت را هم دریافت کرده اند، گفت: تاکنون مشکلی در اجرای سهمیه بندی گازوئیل نداشته‌ایم.

اغلب رانندگان پیمانه دوم سهمیه گازوئیل را دریافت کردند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شهرام آدم نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت سهمیه بندی گازوئیل وسایل حمل و نقل سنگین، گفت: سهم عمده ای از رانندگان پیمانه دوم را هم دریافت کرده‌اند و الان سهمیه بندی روال عادی خود را طی می کند.

    وی با بیان اینکه تا کنون مشکلی در اختصاص سهمیه ها نداشتیم، افزود: پایان ماه دوره ارزیابی طرح است بنابراین تا آن زمان، به همین شیوه اعلام شده سهمیه بندی اعمال می شود و پس از بررسی های انجام شده، اگر نیاز به تغییراتی بود اعمال خواهد شد.

    معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: ناوگان حمل و نقل درون شهری هم باید در سامانه  www.navganbari.i ثبت نام کنند و پس از ثبت وسیله نقلیه، وارد این سهمیه بندی می شوند اما ابتدا ثبت در سامانه مهم است.

    آدم نژاد  با بیان اینکه سهمیه اول، سهمیه پایه است که این سهمیه به همه ناوگان درون شهری و برون شهری با سند حمل و بدون سند داده می‌شود، گفت: نوع دوم سهمیه‌بندی عملکردی است که براساس بارنامه، صورت وضعیت و راه‌نامه بین‌المللی به وسایل حمل و نقل عمومی داده می‌شود.

    سخنگوی کارگروه سامانه نظارت پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی ادامه داد: سهمیه پایه در دو تا سه ماه آینده هم یک پایش اساسی داده خواهد شد و رانندگان حمل و نقل عمومی گازوئیلی درون شهری باید برای ثبت نام دریافت این سهمیه به مراکز و سایت‌های ثبت نام مراجعه کنند.

    از اول مهر سهمیه بندی گازوئیل خودروهای حمل و نقل عمومی به اجرا رسید که بر این اساس سهمیه بندی براساس پیمایش انجام می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط