فونیکسریمکسبهتام

در گفتگو با مدیرعامل ایرتویا عنوان شد

استقبال شیرازی‌ها از تویوتا همیشه خوب بوده است

عصر خودرو: ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران در راستای گسترش فعالتی های خود و ارتقا خدمات با خریداران و مالکین تویوتا، هفته گذشته شعبه شرایط ایرتویا را افتتاح کرد.

استقبال شیرازی‌ها از تویوتا همیشه خوب بوده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» ، با دکتر عبدالرضا فهیمی، مدیرعامل این شرکت در این زمینه و البته طرح جدید پس‌خرید تویوتا به گفتگو نشستیم.
    ***
    * شعبه شیراز با چه هدفی راه‌اندازی شد ؟
    با توجه به موقعیت استراتژیک شهر شیراز در جنوب کشور به‌منظور ارزیابی دقیق‌تر از نیاز متقاضیان بالقوه و نظارت مستقیم بر عملکرد نمایندگی‌های مجاز در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در این خطه از میهن عزیزمان شعبه فارس راه‌اندازی  شده است.
    * آیا خودروهایی که در تهران رونمایی می‌شود همزمان در شهر شیراز هم عرضه خواهد شد؟
    قطعا این اتفاق خواهد افتاد و حتی برای محصولات جدید مراسم رونمایی ویژه استان نیز طراحی می‌شود.
    * در حال حاضر چند نمایندگی خدمات پس از فروش آماده ارائه خدمات در این شهر هستند؟
    در حال حاضر دو نمایندگی در سطح شهر شیراز آماده فروش و ارائه خدمات پس از فروش به اهالی محترم شهر شیراز و شهرستان‌های اطراف بوده که با افتتاح شعبه شیراز امیدواریم کیفیت ارائه این خدمات بهبود یابد.
    * استقبال مردم استان فارس از محصولات تویوتا و لکسس را چگونه ارزیابی می‌کنید ؟
    روشن است که پتانسیل منطقه جنوب کشور به‌ویژه استان فارس و شهر شیراز به‌واسطه عملکرد مناسب خودرو در شرایط اقلیمی و آشنایی دیرباز اهالی این منطقه با محصولات تویوتا بسیار بالا است و وظیفه ما این است که همپای کیفیت مطلوب خودروهای تویوتا و لکسس ارائه دهنده خدمات شایسته‌ای باشیم.
    * این روزها تویوتا با طرح پس‌خرید، ایده جدید را در زمینه عرضه خودرو آغاز کرده است. اطلاعاتی در این زمینه منتشر شده است اما می‌توانید توضیح بیشتری در زمینه این طرح بدهید؟
    این طرح که برای اولین بار در ایران اجرا می‌شود پاسخگوی دو نیاز اصلی بازار در شرایط فعلی است. نخست با تعیین اقساط کمتر، امکان تامین خودرو متقاضیان بیشتری فراهم می‌شود در ثانی این طرح با تضمین قیمت خرید آتی خودرو پاسخگوی نیاز متقاضیان در خصوص امنیت خرید و قطع انتظار کاهنده قیمت در سطحی معقول برای خودرو با دو سال کارکرد است. به عبارتی در دو گزینه محتمل در صورت کاهش بیش‌ازحد قیمت خودرو شرکت حاضر به بازپس‌گیری آن با قیمت تعیین شده است اما در حالتی که قیمت از قیمت تعیین شده بالاتر باشد منافع حاصله متعلق به بهره بردار خواهد بود. در فاز نخست که این طرح برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر اجرا می‌شود مایه خرسندی است ارائه دهنده این خدمت به هم‌وطنان جنوب کشور باشیم. بر اساس این طرح که در آن منافع مشتری به‌عنوان شریک بلندمدت لحاظ شده است خودرو صفرکیلومتر، دارای گارانتی و با ارزش روز بازار برای مدت دو سال در اختیار وی قرار می‌گیرد. پرداخت‌های مشتری در این طرح بر دو محور هزینه بهره‌برداری و تعهد پرداخت ارزش آتی (قیمت تعیین شده خودرو برای دو سال دیگر) است که تعهد آتی با استرداد خودرو لغو می‌شود.  در مقایسه با روش‌های جایگزین نظیر لیزینگ در این طرح هم میزان اقساط پائین تر است و هم مشتری در خصوص کف ارزش آتی خودرو بیمه شده است. علاقه‌مندان می‌توانید اطلاعات دقیق و نحوه اجرا را با مراجعه به سایت www.arita.irtoya.com مشاهده کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو