فونیکسریمکسبهتام

قیمت شاسی بلند کارکرده چند؟

عصر خودرو : خودروهای شاسی بلند به دلیل امنیت و فضای داخلیِ بیشتر از طرفداران بی‌شماری برخوردار است که البته برای خرید آن‌ها باید پول خوبی پرداخت.

قیمت شاسی بلند کارکرده چند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ، شاید با خود فکر کنیم که هیچگاه پول خرید خودروهای شاسی بلند شکیل را نداشته باشیم. البته پر بیراه هم فکر نکرده‌اید! راه جایگزین شاید خرید خودروهای کارکرده باشد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

     البته وجه اشتراک خودروهایی که در ادامه خواهید دید، «سامانه چهار چرخ محرک» است که در تمامی آن‌ها به کار گرفته شده است. در نهایت توجه داشته باشید که قیمت این خودروها در بازار انگلستان و به ازای هر پوند، 5300 تومان محاسبه شده است.

    خودروی BMW X5
    سال تولید: (2006 - 1996)
    قیمت کارکرده: 15.900 تا 68.900 میلیون تومان

    خودروی ب ام و X5 توانست انقلابی به را بیندازد، چرا که تمام خودروهای مجهز به سامانه چهار چرخ محرکِ پیش آن از تجربه رانندگی خوبی را در اختیار راننده قرار نمی‌داد. حالا چند سالی از ساخت آن می‌گذرد و بسیاری پول خرید آن را دارند. البته این را هم بگوییم که مدل دیزل این خودرو از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است، ولی اگر هزینه کمتر مدنظرتان است بهتر است مدل مجهز به موتور V8 را تهیه کنید.


    تویوتا RAV4
    سال تولید: (2005-2000)
    قیمت کارکرده: هشت تا 26.500 میلیون تومان

    اگر کارکرده‌ی تمیز این خودرو را گیر بیاورید، بسیار برد خواهید کرد. ظاهر ماشین بسیار دلنشین بوده و تجربه رانندگی با آن فوق‌العاده است. در این بازه قیمتی، هیچ خودروی بهتری را پیدا نخواهید کرد. ضمنا مدل دو لیتری بنزین سوزِ آن نیز جواب خود را پس داده است.
     


    اسکودا یِتی (2015-2009)
    قیمت کارکرده: 39.700 تا 132.500 میلیون تومان

    این خودرو در جمهوری چک ساخته شده و نام آن کمتر شنیده شده است، اما این دلیل نمی‌شود که کیفیت پایینی داشته باشد. ظاهر خودرو کمی متفاوت اما دوست داشتنی است. البته یتی در دو مدل چهار چرخ متحرک و دو چرخ متحرک به بازار عرضه شده است. کیفیت ساخت اسکودا یتی (Skoda Yeti) بالا است و شما را کاملا راضی نگه می‌دارد.


    فیات پاندا (2012-2004)
    قیمت کارکرده: 9.100 تا 31.800 میلیون تومان

    خودروسازی فیات یکی از کهنه‌کارهای ایتالیا و حتی اروپا است. مدل پاندای فیات درست مانند بز کوهی چابک است، چرا که علیرغم جثه کوچکش می‌تواند از هر مسیر عبور کند. مدل استاندارد پاندا هم برای استفاده داخل شهر و هم برای مسیرهای کوهستانی بالاخص در فصل سرما گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. البته مدل کراسِ این خودرو به دلیل اینکه به سیستم قفل دیفرانسیل مجهز است، می‌تواند شما را راضی‌تر نگه دارد.
     


    لند روور: رنج روور (2012-2002)
    قیمت کارکرده: 26.500 تا 265.500 میلیون تومان

    سلطنتی‌ترین خودروی فهرست همین رنج روور زیبا است. وجهه‌ی رنج روور در طول دهه‌ها تکامل یافته و حالا کمتر خودروسازی با آن در رقابت است. این شاسی بلند از نظر ظاهری شیک و از نظر فنی نیز کاملا قابل اعتماد است. نکته‌ای که هنگام خرید رنج روور باید حواستان باشد این است که خودرو از نظر فنی در وضعیت سالمی باشد، در غیر این صورت غیر قابل اعتماد است چرا که هزینه‌های تعمیر آن زیاد تمام می‌شود.
     


    هوندا CR-V
    سال تولید: (2006-2001)
    قیمت کارکرده: هشت تا 37.100 میلیون تومان

    این مدل هندا نیز بسیار مقرون به صرفه است، زیرا با پرداخت پول کم صاحب یک خودروی خوب شده‌اید. هندا سی آر وی تجربه‌ی رانندگی حرفه‌ای و قابل اعتماد را در اختیار راننده می‌گذارد. تنها نقطه ضعف این مدل، مصرف نسبتا بالا در مدل بنزین سوز آن است که این ایراد با توجه به قیمت پایین آن قابل چشم‌پوشی است.
     


    مزدا CX-5
    سال تولید: (2015-2012)
    قیمت کارکرده: 66.250 تا 159 میلیون تومان

    خودروهای مزدا معمولا دارای امکانات فراوانی هستند که این مدل نیز از این قاعده مستثنی نیست. مصرف سوخت پایین، مبلغ مقرون به صرفه و طراحی مدرن ویژگی تمام اعضای خانواده مزدا است. این مدل اما علاوه بر تمام پیش‌نیازهای مزدا، تجربه‌ی رانندگیِ فوق‌العاده‌ای به راننده می‌دهد.


    ولوو XC90
    سال تولید: (2015-2002)
    قیمت کارکرده: 21.200 تا 185.500 میلیون تومان

    خودروسازی ولوو در طراحی و ساخت خودروهای سبک و سنگین جواب خود را پس داده است. ولوو به سفر خانوادگی اهمیت می‌دهد و به همین دلیل، خودروهای خود را متناسب با یک خانواده طراحی می‌کند. ایا هفت صندلی کافی نیست؟ در این خودرو هفت صندلی تعبیه شده که البته کولر خودرو جوابگوی فضای داخلی بزرگ آن نیز هست. موتور پنج سیلندر دیزلی آن تجربه بی‌نظیری را در اختیار راننده می‌گذارد.
     

    سوبارو فورستر (2009-2002)
    قیمت کارکرده: 10.600 تا 31.800 میلیون تومان

    سوبارو چیزی بین یک فیات غول‌پیکر و یک خودروی لوکس پرسرعت است. سوبارو فورستر به دلیل فیزیکی که دارد می‌‎تواند در تمام شرایط پاسخگوی نیاز شما باشد. قیمت پایین آن شاید مهمترین نکته‌ی آن باشد که خریدش را برای بسیاری از خانواده‌های سطح متوسط میسر می‌سازد.


     

    لند روور: دیسکاوری (2015-2004)
    قیمت کارکرده: 39.700 تا 127.200 میلیون تومان

    بی‌دلیل نیست که لند روور دیسکاوری به این میزان از محبوبیت دست پیدا کرده است. ظاهر شیک و طراحی داخلیِ فوق‌العاده‌ی آن نگاه هر اتومبیل دوستی را به خود جلب می‌کند. از نکات ویژه‌ی دیسکاوری می‌توان به صندلی‌های بزرگ آن اشاره کرد. در خرید آن توجه کنید که سالم باشد، زیرا هزینه تعمیر خودروهای لند روور معمولا بالا است.

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو