فونیکسریمکسبهتام

نوزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز (۱۳)

شرایط ویژه فروش محصولات FAW برای تبریزی‌ها

عصر خودرو: سیبا موتور، تولیدکننده خودروهای تجاری برند FAW در ایران در سال‌های اخیر حضور پررنگی در صنعت تولید خودروهای تجاری داشته است و توانسته سهم قابل‌توجهی را از بازار خودروهای تجاری به‌ویژه در بخش کشنده و کامیون از آن خود کند. این شرکت در نمایشگاه تبریز نیز پرقدرت حاضر شده و با معرفی و رونمایی از دو محصول جدید خود در تبریز قصد دارد حضور خود در بخش کامیونت‌های بازار را نیز افزایش دهد.

شرایط ویژه فروش محصولات FAW برای تبریزی‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰
  • شرایط ویژه فروش محصولات FAW برای تبریزی‌ها
  • شرایط ویژه فروش محصولات FAW برای تبریزی‌ها

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مهرداد امینی، قائم‌مقام مدیرعامل و رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش شرکت سیبا موتور با اشاره به محصولات جدید این شرکت گفت:"در کنار محصولات دیگر سیبا موتور، دو مدل میکسر سیمان و بتن 9 متری مکعبی و همچنین کامیونت 6 تن که برای اولین بار در تبریز رونمایی می‌شود خودروهای جدید ما برای نمایشگاه تبریز است. تولید آزمایشی میکسر انجام شده است و به‌زودی شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود."

وی افزود:"تولید و عرضه محصول کامیونت 6 تن طی دو ماه آینده آغاز می‌شود و باعث خواهد شد سیبا موتور که پیش از این در بخش کشنده و کامیون توانسته بود سهم مناسبی از بازار بگیرد، در بازار کامیونت‌ها هم حاضر شود. این محصول به دلیل توان مناسب موتور و شاسی قدرتمند، می‌تواند کاربری‌های متفاوتی داشته باشد."

امینی در زمینه عرضه کامیونت از سوی سیبا موتور گفت:"کامیونت بازاری کاملا مجزا از کامیون و کشنده دارد. با عرضه کامیونت عملا وارد شبکه حمل‌ونقل مویرگی  و داخل شهری می‌شوید که شرایط و وضعیت خاص خود را دارد. کامیونت ما که تا دو ماه آینده روانه بازار می‌شود ازنظر شرایط فنی به این دلیل که گیربکس ZF بر روی این خودرو نصب می‌شود شرایط و کارآیی متفاوتی از دیگر خودروهای بازار دارد. از سوی دیگر با طول شاسی بلندتر این کامیونت نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار، به دلیل نصب بهتر کاربری‌هایی همچون یخچال، این کامیونت اقبال خوبی در بازار خواهد داشت."

وی افزود:"قبل از اینکه محصول وارد بازار شود قطعات یدکی تکمیل شده است و شبکه خدمات هم آموزش لازم را برای آن دیده است و به این ترتیب توقفی پس از عرضه در این زمینه نخواهیم داشت."

امینی در زمینه دیگر محصولات سیبا موتور در نمایشگاه تبریز گفت:"در نوزدهمین نمایشگاه خودرو تبریز علاوه بر رونمایی از دو محصول جدید شرکت، محصولات تک‌محور، جفت محور و کمپرسی از محصولات تولیدی شرکت سیبا موتور نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده شده است."

امینی در زمینه اهمیت حضور در نمایشگاه خودرو تبریز و نقش این نمایشگاه در توسعه بازارهای برند FAW در منطقه گفت:"نمایشگاه تبریز تنها نمایشگاه معتبر صنعتی در غرب کشور است که از اهمیت خاصی نیز برخوردار است از این‌رو حضور در این نمایشگاه برای شرکت‌هایی که خواستار توسعه بازار هستند قطعا حضوری موثر خواهد بود."

وی از شرایط ویژه فروش محصولات سیبا موتور به متقاضیان در شهر تبریز خبر داد و گفت:"با توجه به حضور کارخانه تولیدی شرکت سیبا موتور در شهر تبریز و احساس دینی که نسبت به این شهر داریم برای اولین بار فروش اعتباری و اقساطی کلیه محصولات شرکت سیبا موتور را برای متقاضیان در شهر تبریز در نظر گرفته شده است اقدامی که تاکنون برای هیچ‌کدام از محصولات شرکت نداشته‌ایم."

وی در زمینه شرایط این تسهیلات گفت:"کلیه متقاضیان تبریزی می‌توانند با پرداخت 40 تا 50 درصد قیمت خودرو و اقساط با سود 17 درصد که کمترین سود محسوب می‌شود کلیه محصولات شرکت سیبا موتور را خریداری نمایند. علاوه بر این برای فروش نقدی کلیه محصولات شرکت در زمان نمایشگاه تبریز نیز یک درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو