فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فاتب خبر داد

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور در دهه اول محرم

عصر خودرو: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور و استفاده از تمام توان انسانی و ظرفیت لجستیک این پلیس برای برقراری نظم در عبور و مرور و حفظ ایمنی در تردد عزاداران حسینی خبر داد.

آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس راهور در دهه اول محرم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم که یادآور حماسه عظیم صحرای کربلا و شهادت اقا اباعبدالله حسین است و همچنین فرا رسیدن دهه اول عزاداری و راه‌اندازی دستجات سینه‌زنی و مراسم عزاداری پلیس راهور فاتب تمهیدات ویژه ترافیکی در سطح مناطق 22‌گانه تهران بزرگ به مرحله اجرا در آورده است.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس راهور در دهه اول به خصوص روز جمعه و شنبه آینده که مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی است تا پایان مراسم شام غربیان در روز شنبه با استفاده از توان 100 درصدی و استقرار مأموران راهور در کلیه مناطق، میادین و تقاطع‌های شهر حضور فعال و چشمگیری خواهد داشت.

    وی هدف اصلی پلیس راهور را برقراری نظم در عبور و مرور و حفظ ایمنی تردد عزاداران حسینی عنوان و بیان داشت:‌ علاوه بر حضور مأموران راهور این طرح نیاز به مشارکت، همکاری و تعامل مسئولان هیئت‌ها و عزاداران حسینی نیز دارد.

    سرهنگ مرادی ادامه داد: مسیرهای عزاداری در سطح مناطق تهران شناسایی شده و تمهیدات ترافیکی خاصی پیش‌بینی شده است؛ همچنین جلسات مشترکین بین پلیس راهور با آتش‌نشانی و مناطق شهرداری برگزار شده تا بتوان مراسم عزاداری حسینی را با شکوه و عظمت برگزار کرد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به اقدامات پلیس راهور با مسئولین هیئت‌های عزاداری اشاره و اظهار داشت:‌ تعدادی از عزاداران به عنوان «پلیس‌یار محرم» مشخص شده و به آنها آموزش ترافیکی ارائه شده تا بتوانند در حوزه عبور و مرور و ترافیک با مأموران راهور همکاری لازم را داشته باشند.

    این مقام ارشد پلیس راهور فاتب تأکید کرد: پلیس راهنمای و رانندگی تهران بزرگ با استفاده از تمام توان انسانی و لجستیک خود آمادگی کامل برای نظم بخشی در دهه اول محرم را داشته و در هر منطقه‌ای با توجه حرکت هیئت‌ها و دسته‌جات سینه‌زنی تمهیدات ترافیکی خاصی را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

    وی گفت: با توجه به تمهیدات پیش‌بینی شده در صورت نیاز محدودیت‌های مقطعی ایجاد خواهد شد تا بتوان با برقراری نظم، ایمنی و تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی را به وجود آورد.

    سرهنگ مرادی به مسئولان هیئت‌ها گفت:‌ از نصب هر گونه داربست در معابر و خیابان‌های اصلی بپرهیزند چرا که موجب انسداد در عبور و مرور و مشکلات ترافیکی خواهد شد.

    رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که شماره 110 آماده پاسخگویی شبانه روزی به شهروندان در حوزه ترافیک نیز است، خاطر نشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از اختلال  و رفت و آمد از توقف دوبله و مورب بپرهیزند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو