فونیکسریمکسبهتام

در راستای توسعه ی صادرات قطعات خودرو

سایپا حمل و نقل مستقیم تهران – بغداد را آغاز کرد

عصر خودرو : همانگونه که می دانیم حمل و نقل یکی از مهمترین بخش های صادرات در دنیا به شمار می رود.

سایپا حمل و نقل مستقیم تهران – بغداد را آغاز کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز, ترانزیت و حمل و نقل کالا علاوه بر سود، باید با اطمینان از عدم آسیب پذیری و سرعت در انتقال کالا همراه باشد.

    حمل و نقل محموله های خودرویی به کشورهای هدف از مهمترین بخش های فرایند صادرات خودرو است چرا که تحویل به موقع ، خدمات پس از فروش و فراوانی قطعات در بازار هدف، ارتباط مستقیمی با حمل و نقل دارد و در نهایت به تامین رضایت مندی مشتریان منجر می شود..

    شرکت سایپا در راستای تامین رضایت مندی مشتریان و در ادامه ی سیاستگذاری در بخش صادرات خودرو و قطعات وابسته، در تازه ترین اقدام، با هماهنگی طرف عراقی، حمل و نقل مستقیم قطعات خودرو از تهران به بغداد را آغاز کرد..

    برای شرکت سایپا که در 5 سال گذشته رتبه اول فروش خودروی سواری در عراق را به خود اختصاص داده و محصولات این شرکت در بازار عراق از مزیت قیمت رقابتی برخوردار است، پروژه ی حمل مستقیم قطعات خودرو از تهران به بغداد دارای اهمیت حیاتی است. چرا که حاصل اجرای این پروژه؛ حذف فرآیند تخلیه و بارگیری در مسیر و گمرک مرزی، صرفه جویی های قابل توجه در زمان ، هزینه حمل و بسته بندی و کاهش صدمات وارده به محموله های صادراتی است که در نتیجه ی آن دستیابی به تیراژ تولید، کاهش قیمت تمام شده و ارتقاء کیفیت محصولات میسر شده است.

    گروه خودروسازی سایپا با اتکا به استراتژی های صادراتی خود و تلاش بی وقفه برای حفظ بازارهای موجود و نفوذ در بازارهای جدید صادراتی، تاکنون موفق شده است هفت بار عنوان صادرکننده ی نمونه و دو بار عنوان صادرکننده ی ممتاز کشور در صنعت خودروسازی را کسب نماید..

    تلاش سایپا در بخش صادرات بی واسطه ی قطعات خودرو به کشور عراق در راستای تقویت رویکرد جدید این مجموعه ی خودروسازی، برای ارتقاء در کیفیت و خدمات پس از فروش قابل تقدیر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو