فونیکسریمکسبهتام

آغاز طرح فروش اقساطی تندر اتوماتیک

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد، بر اساس بازخوردهای دریافت شده از نظرات مشتریان و نمایندگی های مجاز، شرایط فروش اقساطی تندر اتوماتیک فراهم شده است.

آغاز طرح فروش اقساطی تندر اتوماتیک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایکوپرس،  مصطفی خان کرمی افزود: در این طرح فروش، با ایجاد تنوع در نحوه پرداخت، سعی در تسهیل فرآیند ثبت نام شده، به طوری که اکثر مشتریان بتوانند از مزایای آن بهره مند شده و ثبت نام کنند.

    وی تندر اتوماتیک را ارزان ترین و در عین حال از با کیفیت ترین محصولات اتوماتیک بازار کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که با برقراری شرایط فروش اقساطی این محصول با بازپرداخت دو ساله، به زودی خیابان های کشور شاهد افزایش تردد این خودرو باشد.

    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این که تندراتوماتیک در اکثر رده بندی های کیفیتی جایگاه نخست را از آن خود کرده، گفت: طرح فروش اقساطی این خودرو، از ابتدای هفته جاری آغاز شده است.

    وی از مشتریان خواست با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور از جزئیات این طرح مطلع شوند و در صورت تمایل نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط