فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس؛

صادرات تنها راه نجات خودرو سازی است

عصر خودرو : نماینده مردم سبزوار گفت: با توجه به وضعیت خودرو در کشور و رکود بازار خودرو سازها باید به فکر بازارهای صادراتی باشند. صادرات تنها را نجات خودرو سازی است

صادرات تنها راه نجات خودرو سازی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، سخنگوی کمیسیون صنایع  در خصوص مشکلات صنایع خودرویی کشور گفت:این صنعت با مشکل فروش مواجه شده و ما باید این واقعیت را بپذریم. در مدیریت قبلی اشتباهات زیادی صورت گرفت از بهره وری پایین تا بالا بردن هزینه تمام شده خودرو ها به همین جهت باید مدیران جدید به فکر راهکارهای جدید باشند.

    سبحانی فر تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و کمبود نقدینگی و ضعیف شدن قدرت خرید مردم خودرو سازها نباید انتظار تحرک در بازار داخلی داشته باشند بر همین اساس آنها باید برنامه ریزی کاملی برای صادرات داشته باشند هر چند که الان هم برای این موضوع دیر شده است.

    نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:به نظر می رسد تنها راه خروج از رکود با توجه به وضعیت داخلی پیدا کردن بازار صادرات برای محصولات خودرویی کشور است که یکی از ملزومات حضور در این بازار بالا بردن کیفیت است.

    به همین جهت امیدواریم خودرو سازهای برای پیدا کردن بازار صادارت هم که شده کیفیت خودروهای داخلی بالا برود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط