فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک:

خود را ملزم به رعایت منشور حقوق مشتریان می دانیم

عصر خودرو : مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: یکی از ویژگی‌هایی که موجب برتری سایپا نسبت به سایر خودروسازان شده است، ارائه خدمات نوین در شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش است و با تکیه بر این مزیت رقابتی خود را ملزم به رعایت منشور حقوق مشتریان می‌دانیم.

خود را ملزم به رعایت منشور حقوق مشتریان می دانیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مصطفی وحیدزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: سایپایدک به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا همواره بر رعایت اصل کیفیت در خدمات تاکید داشته و تکریم مشتری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

    وی افزود: به همین منظور تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا با ارائه خدمات مورد انتظار و مطابق با خواسته مشتری، به ارتقاء سطح خدمات پس از فروش کمک کنیم. علاوه بر این با تحول در برنامه تامین و فروش قطعات یدکی، کمبود قطعات در نمایندگی‌ها را به حداقل رسانده‌ایم. به این ترتیب شاهد کمبود قطعه در نمایندگی‌ها نخواهیم بود و مشتریان مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن خودروی آنها از نمایندگی‌ها ترخیص خواهد شد.

    مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: شبکه نمایندگی‌های سایپا بر اساس برنامه زمان بندی مشخص و استاندارد، خودروی مشتریان را پذیرش و تعمیر می‌کنند و از این بابت اتلاف وقت در نمایندگی‌ها مشاهده نمی‌شود.

    وحیدزاده افزود: خدمات با کیفیت در شبکه نمایندگی‌ها بهترین تبلیغ برای گروه خودروسازی سایپا است و ما به عنوان متولی خدمات پس از فروش خود را ملزم به رعایت اصول کیفیت و مشتری‌مداری در شبکه نمایندگی‌ها می‌دانیم. البته در این زمینه همواره وضعیت خدمات پس از فروش در سطح جهانی را مورد پایش قرار می‌دهیم و با بهره‌گیری از کارشناسان و مشاوران با تجربه موارد قابل اجرا در کشور را بومی‌سازی می‌نماییم.

    مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا همچنین توجه به کیفیت قطعات یدکی در شبکه نمایندگی‌ها را یادآور شد و گفت: یکی از وظایف اصلی ما آزمایش کیفیت قطعات یدکی قبل از تامین است به گونه‌ای که قطعات یدکی مورد نیاز از تولیدکنندگان مختلف تهیه و جهت آزمایش کیفی در اختیار معاونت مهندسی و کیفیت قرار می‌گیرد تا پس از طی کردن مراحل مختلف سنجش کیفیت،‌ در حجم بالا سفارش گذاری شوند و پس از تامین در اختیار شبکه نمایندگی‌ها و عوامل فروش قطعه قرار گیرند.

    وحیدزاده با اشاره به موفقیت سایپایدک در کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش و کسب تندیس‌های مختلف جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی، تاکید کرد: حرکت بر مبنای خواسته مشتری وظیفه ذاتی ماست و بدون شک انتقادها و پیشنهادهای مشتریان زمینه‌ساز موفقیت سایپایدک و حرکت رو به جلو خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو