فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح اتوبوس‌های ویژه بانوان در اصفهان

عصر خودرو- احمدی در خصوص استفاده مسافران زن از اتوبوس‌های ویژه بانوان اشاره کرد: اجباری در استفاده بانوان از این خدمت نیست بلکه تنها تعدادی اتوبوس با عنوان اتوبوس ویژه بانوان به سیستم شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه خواهد شد.

اجرای طرح اتوبوس‌های ویژه بانوان در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا ، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: اجرای طرح ویژه اتوبوس ویژه بانوان با توجه به مواردی مانند تامین بیشتر امنیت اخلاقی و اجتماعی بانوان در اصفهان اجرا می‌شود.

    محمدعلی احمدی، اظهار کرد: طرح اتوبوس ویژه بانوان در خط تند رو باقوشخانه- یزد آباد (سامانه یک تندرو ناوگان اتوبوسرانی) در اواخر این ماه به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تا دو ماه ادامه خواهد داشت.

    وی اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس به عنوان نمونه برای این طرح در نظر گرفته شده است که در صورت استقبال مردمی، استفاده صحیح شهروندان و در آمدزایی مناسب برای شرکت واحد اتوبوسرانی استان اصفهان این طرح به صورت گسترده در سطح استان اجرا خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان اینکه در صورت استقبال 10 درصد سامانه یک تندور اتوبوسرانی به سرویس‌های ویژه بانوان تجهیز خواهد شد، افزود: تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی،‌ هم‌چنین تعداد بیشتر مسافران زن ناوگان اتوبوس‌رانی نسبت به مردان از دلایل اجرای این طرح است.

    احمدی در خصوص استفاده مسافران زن از اتوبوس‌های ویژه بانوان اشاره کرد: اجباری در استفاده بانوان از این خدمت نیست بلکه تنها تعدادی اتوبوس با عنوان اتوبوس ویژه بانوان به سیستم شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه خواهد شد.

    وی تصریح کرد: امنیت اخلاقی و اجتماعی اتوبوس‌های ویژه بانوان بسیار مطلوب است اما بانوان در صورت نیاز و بنا به انتخاب خود می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

    هم‌چنین با اشاره به خدمت‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی در ایام ماه محرم به عزاداران حسینی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل رفت و آمد عزاداران اصفهان به هیئت‌هایی که نامشان در دفتر تبلیغات اسلامی ثبت شده‌اند با 75 درصد تخفیف اتوبوس اجاره می‌دهد، این اتوبوس‌ها از پنج بعد از ظهر تا 12 شب برای تردد عزاداران حسینی در اختیار هیئت‌ها قرار می‌گیرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو