فونیکسریمکسبهتام

با وجود بحران فولکس واگن؛

آئودی به استخدام ادامه می‌دهد

عصر خودرو- آئودی با وجود گرفتار شدن شرکت مادرش فولکس واگن در رسوایی تقلب، قصد دارد به استخدام کارمندان جدید ادامه دهد.

آئودی به استخدام ادامه می‌دهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مطبوعات آلمان به نقل از توماس سیگی، مدیر پرسنل آئودی نوشتند ما همچنان طرح‌هایمان برای رشد استراتژیک را دنبال کرده و استخدام کارمندان جدید را طبق برنامه ادامه می‌دهیم.

    سخنگوی آئودی این خبر را تایید و اظهار کرد: سفارش و فروش خودروهای آئودی در حال حاضر باثبات بوده و این برند سال آینده مبلغ مناسبی را به عنوان پاداش به کارکنانش پرداخت خواهد کرد با اینهمه ارایه یک رقم دقیق هنوز زود است.

    فولکس واگن که بزرگترین خودروساز اروپاست، پس از اقرار به نصب نرم افزار در خودروهای دیزلی که برای فریب دادن رگولاتورهای آمریکایی درباره سطح واقعی آلایندگی این خودروها طراحی شده بود، گرفتار بحران عمیقی شده است.

    بر اساس گزارش نشریه "منیجر مگزین"، این گروه قصد دارد عمده هزینه‌های مرتبط با این رسوایی را که از 30 میلیارد یورو (33.1 میلیارد دلار) فراتر می‌رود، در برند فولکس واگن ثبت کند تا برندهای لوکس آئودی و پورشه را از پیامدهای بیشتر مصون نگه دارد.

    فولکس واگن همچنین در راستای صرفه جویی صدها میلیون یورو برای تامین هزینه‌های این رسوایی، سال آینده ترفیع مدیریتی در برند فولکس واگن را متوقف می‌کند و همچنین قصد دارد در ساخت نسل جدید مدل محبوب "گلف" تا حد امکان بسیاری از قطعات را مجددا استفاده کند.

    این خودروساز آلمانی اعلام کرده است طرحهای سرمایه گذاری در برند فولکس واگن را که بزرگترین برند از نظر میزان فروش است کاهش خواهد داد و به طرحهای کاهش هزینه سرعت می‌بخشد.

    فولکس واگن در راستای صرفه جویی در نظر دارد تولید و بهره وری در کارخانه‌های برند فولکس واگن را بهبود دهد که ممکن است منجر به تعدیل کارکنان شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو