فونیکسریمکسبهتام

سرپرست تاکسیرانی قزوین:

بیشترین تخلف رانندگان تاکسی در قزوین دریافت کرایه اضافی است

عصر خودرو- سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: بیشترین تخلف رانندگان تاکسی در قزوین دریافت کرایه اضافی و درگیری با یکدیگر است.

بیشترین تخلف رانندگان تاکسی در قزوین دریافت کرایه اضافی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالعلی دربندی زاده اظهارداشت: به منظور تسهیل در جابجایی شهروندان با ناوگان حمل و نقل عمومی تمامی تمهیدات لازم  فراهم شده تا از خودروهای شخصی کمتر استفاده شود.

    وی افزود: در کنار نوسازی ناوگان تاکسیرانی با آموزش های تخصصی نحوه برخورد رانندگان با مسافران و نیز رعایت دقیق مقررات راهنمایی و رانندگی آموزش داده می شود تا در این زمینه خدمات بهتری به مردم ارائه شود.

    برخورد قاطع با دریافت کرایه اضافه تاکسی

    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: سازمان تاکسیرانانی در خصوص دریافت کرایه اضافه از سوی رانندگان تاکسی نظارت جدی داشته و با متخلفان به‌ شدت برخورد می‌ کند.

    دربندی زاده یادآورشد: نظارت مستمر بر نحوه عملکرد تاکسیرانان فعال تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین به طور مستمر در اولویت برنامه‌های این سازمان قرار دارد و گشت های سیار این کار را با دقت انجام می دهند.

    وی بیان کرد: در این زمینه با فعال شدن گشت‌های سازمان تاکسیرانی در نقاط مختلف شهر بستر لازم فراهم شده تا پس از مشاهده و یا گزارش تخلف تاکسیرانان بلافاصله از طریق واحد بازرسی و هیئت انضباطی سازمان موارد پیگیری شده و در صورتی‌که تخلف تکرار شود راننده متخلف جریمه خواهد شد.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و لزوم جلب رضایت آنان در صورتی‌که تخلفی از سوی رانندگان تاکسی صورت گیرد بر اساس آئین‌نامه اجرایی سازمان با افراد برخورد می‌شود.

    دریافت کرایه اضافی و برخورد با یکدیگر بیشترین تخلف رانندگان تاکسی

    دربندی زاده با اشاره به عمده تخلف رانندگان تاکسی در قزوین اظهارداشت: دریافت کرایه اضافه و درگیری تاکسیرانان با یکدیگر از مهم‌ترین تخلفاتی است که از سوی واحد نظارت این سازمان گزارش شده است.

    وی گفت: برای کاهش میران تخلف در این زمینه با اعمال جریمه برای تاکسیرانان زمینه شرکت افراد در کارگاه‌های آموزشی نیز فراهم می شود تا با دادن تذکر و آموزش های لازم و فرهنگ سازی از بروز این نوع تخلف در آینده جلوگیری شود.

    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآورشد: آموزش‌ تخصصی رانندگان و فرهنگ‌ سازی در حوزه حمل و نقل درون شهری می‌تواند نقش مهمی در کاهش ارتکاب تخلف رانندگان تاکسی دارد و ما نیز در این بخش جدی هستیم.

    وی اضافه کرد: با استفاده از کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف ازجمله روان شناسان و جامعه شناسان متخصص در کارگاه‌های آموزشی امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی به شهروندان ارائه کنیم.

    دربندی زاده یادآورشد: تلاش می کنیم با فرهنگ سازی و توسعه فعالیتهای آموزشی و سایر اقدامات لازم بتوانیم ضمن کاهش تخلف رانندگان تاکسی به تسهیل در تردد شهروندان با تاکسی در شهر کمک کنیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو