فونیکسریمکسبهتام

حوادث رانندگی در استان مرکزی چهار کشته و ۱۲ مجروح برجا گذاشت

عصر خودرو- سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در این استان در شبانه روز گذشته، چهار کشته و ۱۲ مجروح برجا گذاشت.

حوادث رانندگی در استان مرکزی چهار کشته و ۱۲ مجروح برجا گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حوادث در جاده های توره، دلیجان - دودهک، خمین - دلیجان رخ داده و یک حادثه نیر در حریم درون شهری اراک بود.
    وی توضیح داد: در سانحه رانندگی واژگونی خودروی پژو در مسیر توره، راننده خودرو به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف فوت کرد و سرنشین آن نیز مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.
    وی افزود: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادف پلیس راه، توجه نکردن به جلو توسط راننده پژو به علت خستگی و خواب آلودگی عنوان شد.
    سرهنگ کهریزی بیان داشت: در سانحه برخورد خودروهای سمند، کامیون و تیبا در جاده دلیجان- دودهک نیز که روز یکشنبه رخ داد، یکی از سرنشینان خودروی تیبا به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف فوت کرد، راننده و دو سرنشین دیگر آن که مجروح شده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
    وی اظهار داشت: علت حادثه مذکور از سوی کارشناس تصادفهای پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی خودروی سمند عنوان شده است.
    سرپرست پلیس راه استان مرکزی گفت: در حادثه رانندگی واژگونی خودروی پراید در محور خمین- دلیجان نیز یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان داد و راننده و شش سرنشین دیگر آن مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
    سرهنگ کهریزی گفت:علت این حادثه از سوی کارشناس تصادف های پلیس راه، توجه نکردن به جلوی توسط راننده خودروی پراید عنوان شده است.
    سرهنگ کهریزی خاطر نشان کرد: در حادثه رانندگی درون شهری نیز که روز گذشته در خیابان شهید رجایی اراک بین یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داد، راکب موتورسیکلت، به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف فوت کرد.
    وی علت این حادثه را انحراف به چپ راکب موتور سیکلت نسبت به خودرو پژو عنوان کرد.
    از ابتدای امسال تاکنون 298 نفر بر اثر حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایرانبازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید"> اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو