فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سامانه همیان خبر داد

نصب دستگاه‌های تاکسیمتر هوشمند از ابتدای سال ۹۵

عصر خودرو- مدیرعامل سامانه همیان از نصب دستگاه‌های جدید تاکسیمتر هوشمند از ابتدای سال ۹۵ خبر داد و گفت: در فاز نخست این دستگاه بر روی ۱۵ هزار تاکسی خطی نصب می‌شود.

نصب دستگاه‌های تاکسیمتر هوشمند از ابتدای سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، صبح امروز در حاشیه نمایشگاه ITE  که در بوستان گفت‌وگو برگزار شد، از تاکسیمتر هوشمند رونمایی شد.

    حمیدرضا سعدالله مدیرعامل سامانه همیان بانک شهر با اشاره به رونمایی این دستگاه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده بنا داریم از سال آینده دستگاه تاکسیمتر هوشمند را برای تاکسی‌های شهر تهران نصب کنیم.

    وی با اشاره به ویژگی‌های این دستگاه خاطر نشان کرد: پس از نصب این دستگاه در فاز اول در 15 هزار تاکسی خطی در شهر تهران، دیگر مشکل پول خُرد مسافران و رانندگان برطرف می‌شود.

    مدیرعامل سامانه همیان بانک شهر با بیان اینکه در سال‌های گذشته مشکلات بسیاری بین رانندگان و مسافران برای پرداخت پول نقد وجود داشته است، گفت: بر همین اساس مدیریت شهری تلاش کرده است تا این مشکل را به صورت جدی برطرف کند و در همین زمینه بانک شهر اقدامات لازم را برای تهیه دستگاه اشاره شده انجام داده است.

    وی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تاکسیرانی، رانندگان تاکسی هزینه‌ای را بابت دستگاه تاکسیمتر هوشمند پرداخت نمی‌کنند و این در حالی است که شرکت تاکسیرانی بابت هر دستگاه تاکسیمتر مبلغ 500 هزار تومان به بانک شهر پرداخت می‌کند.

    سعدالله خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک نیز بنا داریم از سایر کارت‌های بانک‌های عامل برای پرداخت وجه الکترونیکی در تاکسیمترها استفاده کنیم.

    مدیرعامل سامانه همیان بانک شهر گفت:‌ تمام نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای دستگاه جدید در کشور تهیه شده است و روش کار در دستگاه‌های مدنظر به صورت GPS و GPRS است.

    وی خاطر نشان کرد: تمام پول‌هایی که از طریق مسافران به حساب دستگاه‌های تاکسیمتر واریز می‌شود به صورت روزانه تسویه می‌شود که این می‌تواند سیاست‌ تشویقی برای ترغیب رانندگان برای استفاده از دستگاه‌های جدید باشد.

    وی همچنین از توسعه دستگاه‌های تاکسیمتر در سایر شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته به زودی این طرح در استان‌های البرز و همچنین شهرستان‌های ورامین و قرچک عملیاتی خواهد شد.

    سعدالله اظهار امیدواری کرد: دستگاه‌های جدید در ابتدای سال 95، بر روی تاکسی‌ها نصب شود و مشکل پول خُرد مسافران و رانندگان برای همیشه مرتفع شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو