فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل اداره حمل و نقل استان البرز خبر داد:

تخصیص سهمیه سوخت یارانه‌ای به کامیون‌ها بر اساس پیمایش

عصر خودرو- مدیرکل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از تخصیص سهمیه سوخت یارانه‌ای به کامیون‌ها بر اساس پیمایش و کارکرد خبر داد.

تخصیص سهمیه سوخت یارانه‌ای به کامیون‌ها بر اساس پیمایش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، قاسم باقری با اعلام تخصیص سهمیه سوخت یارانه ای برای ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بر اساس پیمایش و کارکرد، گفت: از ابتدای تیر ماه سال جاری سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از باری و غیر باری برون شهری بر اساس اسناد حمل از جمله بارنامه و بارنامه بین المللی یا همان  CMR  در نظر گرفته و در کارت های سوخت شارژ می شوند.

    باقری تأکید کرد: همه رانندگان فعال برای دریافت سوخت باید از کارت هوشمند برخوردار باشند و برای سفرهای باری از شرکت های حمل ونقل کالا، بارنامه دریافت کنند تا بر اساس تعداد دفعات حمل و مسافت طی شده از مبدا تا مقصد، سوخت یارانه ای لازم توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در کارت سوخت وسیله نقلیه آن ها شارژ شود.

    وی افزود: رانندگان باید اطلاعات مندرج در بارنامه، صورت وضعیت و بارنامه بین المللی خود را به دقت کنترل کنند، همچنین اطلاعات کارت خودرو خود یا همان VIN را در سامانه کارت هوشمند ناوگان به روز رسانی کنند تا در زمینه تخصیص سهمیه سوخت با مشکلی مواجه نشوند.

    باقری افزود: مصوبه‌ای از سوی هیئت وزیران در زمینه تخصیص سوخت بر اساس عملکرد یا پیمایش وسیله‌ نقلیه به تصویب رسید و از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

    وی در ادامه گفت: بر اساس این مصوبه، رانندگانی که در زمینه حمل و نقل عمومی فعالیت دارند از جمله کامیون، کامیونت، اتوبوس و مینی‌بوس متناسب با میزان فعالیت و عملکرد خود توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، سوخت یارانه ای دریافت می‌کنند.

    در پایان مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه های البرز یادآور شد: کامیون هایی که درون شهری تردد و فعالیت دارند زیر نظر شهرداری بوده و رسیدگی به امور آنها توسط شهرداری انجام می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو