فونیکسریمکسبهتام

مدیر تامین منابع مالی گروه خودرو سازی سایپا:

کارت هزینه سفر سایپا به تمامی مشتریان تحویل شد

عصر خودرو : مدیر تامین منابع مالی گروه خودرو سازی سایپا در خصوص واریز هزینه سفر طرح اتو خدمت سایپا گفت: به منظور ایجاد انگیزه و رضایت مشتریان شرکت کننده در طرح اتو خدمت(مشارکت در تولید) سایپا، کارت های عابر بانک، با مشارکت بانک صادرات طراحی و به آدرس پستی مشتریان ارسال شده است.

کارت هزینه سفر سایپا به تمامی مشتریان تحویل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، عباس فارسی، مدیر تامین منابع مالی گروه خودرو سازی سایپا در خصوص چگونگی دریافت ماهیانه هزینه سفرمشتریانی که در طرح اتو خدمت سایپا شرکت کرده اند گفت:

    در راستای رفاه حال مشتریان در خصوص چگونگی دریافت ماهیانه هزینه سفر، بانک صادرات به عنوان پشتیبان و ارائه دهنده خدمات به مشتریان سایپا  انتخاب شد تا علاوه بر دسترسی راحت، مشتریان از سایر خدمات این بانک برخوردار شوند.
    وی یادآور شد: دارندگان کارت هزینه سفر سایپا قادر خواهند بود که وجوه خود را از طریق ATM  و پوز(کارت خوان) بانک صادرات دریافت کنند و همچنین امکان انتقال وجه به کلیه کارت های عضو شتاب را خواهند داشت. وی خوشنامی و پشتوانه قوی را دلایل انتخاب بانک صادرات به عنوان بانک منتخب طرح اتو خدمت دانست و افزود: این قضیه موجب اطمینان خاطر مشتریان خواهد شد و در این بانک از محل تمرکز تراکنش ها ماه به ماه بر اساس مبالغ قابل محاسبه و به تفکیک طرح سه وشش ماهه، یک ساله و دو ساله وجوه به کارت های مشتریان واریز می شود. وی از ارسال پستی و تحویل کلیه کارت های هزینه سفر به مشتریان خبر داد و گفت: این کارت ها از طریق پست بانک به آدرس پستی مشتریان ارسال شده است و در صورتی که تا کنون کارتی به دست مشتری نرسیده باشد می توانند با مراجعه به نزدیکترین نمایندگی گروه سایپا، درخواست بررسی مشکل و پیگیری کارت را داشته باشد و برهمین اساس با همکاری شرکت سایپا و بانک صادرات در کمترین زمان ممکن (24 ساعت)  کارت صادر و به آدرس پستی مشتری ارسال خواهد شد. مدیر تامین منابع مالی گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: مشتریان در صورتی که در خصوص کارت هزینه سفر دچار خلل و مشکلی در فرایند پرداخت شدند، می توانند با تماس با شماره تلفن هایی که بر روی کارت قید شده است از طریق بانک صادرات و واحد فروش سایپا نسبت به اعلام مشکل مورد نظر اقدام کنند. فارسی، زمان واریز وجه هزینه سفر را  اول هر ماه اعلام کرد و افزود: امکان جابجایی طرح متناسب با زمان و مبلغ واریزی برای تمامی مشتریان وجود دارد و همچنین به دلایل استقبال مردم از این طرح، کماکان امکان ثبت نام برای هموطنان گرامی از طریق نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا وجود دارد که حداقل ثبت نام 190 میلیون ریال و حداکثر متناسب با نقدینگی افراد متغیر است. وی بیان کرد: مشتریان در هر زمانی که انصراف بدهند، سود وجه واریزی آنها تا زمان دریافت کامل به صورت روز شمار محاسبه و به کارت مشتری واریز خواهد شد. گفتنی است مبالغ واریزی در این طرح به صورت مشارکت در تولید برنامه ریزی شده است که علاوه بر خرید مواد اولیه داخلی و خارجی، نقش عمده ای در راستای توسعه زیرساخت ها و افزایش تولید دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو