فونیکسریمکسبهتام

به بهانه حفظ تازگی یک شاسی‌بلند خاص

عصر خودرو: نسل فعلی دیسکاوری (LR۳/LR۴) ۱۱ سال است که تولید می شود و غیر از فیس‌لیفت سال ۲۰۰۹ که عمدتا هم با اصلاحات صرفا ظاهری همراه بوده، تغییری نداشته است.

به بهانه حفظ تازگی یک شاسی‌بلند خاص
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، از طرفی، حداقل تا سال آینده قرار به ارائه نسل آینده آن نیست پس برای حفظ جذابیت هم که شده، در قالب دو نسخه جدید لَندمارک و گرافیت، کمی تازگی بصری در آن تزریق شده.

نسخه لندمارک با قیمت پایه 64.950 یورو و 5 رنگ بدنه سفارشی، دارای چرخ های 20 اینچی مخصوص و ترکیب جزئیات سیاه رنگ بدنه با تزئینات فلزی روشن است و در کابین، در کنار استفاده از تزئینات چوبی، از قسمت فوقانی داشبورد گرفته تا رودری ها، صندلی ها و فرمان، همه با چرم مرغوب پوشش یافته اند.

در گرافیت که قیمت پایه 57 هزار یورویی دارد، بارزترین مشخصه، رنگ نوک‌مدادی چرخ های 19 اینچی و جزئیات بدنه از جمله شبکه جلوپنجره و هواکش های جانبی است.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم