فونیکسریمکسبهتام

زیباترین مدل پورشه در ماه مارس ارائه می شود

عصر خودرو- پورشه جدید در کنار قدرت بسیار بالا و توانایی هایی عالی، از طراحی داخلی و خارجی بسیار زیبایی بهره برده است که آن را به یک شاسی بلند لوکس تبدیل میکند.

زیباترین مدل پورشه در ماه مارس ارائه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، پورشه به تازگی خودور جدیدی را معرفی کرده است. این خودرو جدید در ردیف SUV های این کمپانی قرار میگیرد که نام کامل آن پورشه Macan GTS میباشد. این SUV، یک موتور 3.0 لیتری V6 دارد که باعث میشود 360 اسب بخار قدرت تولید کند و گشتاور این خودور به 369 پوند فوت برسد. این قدرت و گشتاور به Macan GTS امکان میدهد که صفر تا صد را در طول 4.8 ثانیه طی کند. پورشه جدید با پک Sport Chrono  تولید شده است. این SUV دوستداشتنی به حداکثر سرعت بیش از 255 کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند.  پورشه جدید در کنار قدرت بسیار بالا و توانایی هایی عالی، از طراحی داخلی و خارجی بسیار زیبایی بهره برده است که آن را به یک شاسی بلند لوکس تبدیل میکند.

    قدرت تولید شده از موتور V6 پورشه Macan GTS  به چهار چرخ آن انتقال میبابد یا به اصطلاح چهار چرخ فعال است. این قدرت با یک سیسم انتقال هفت سرعته PDK همراه شده است. همچنین پورشه در SUV خود از  سیستمی برای مدیریت کشش بهره برده است که در هنگام پیچ ها به این خودرو ثبات میدهد.

    انتخاب سیسم کنترل کشش در این خودور اختیاری است. میتوان گفت که Macan GTS  نسبت Macan Turbo ویژگی های اسپورتی تری دارد چرا که ارتفاع آن تا حدودی پایین تر است. در طراحی داخلی این خودرو توجه بسیاری نشان داده شده است که آن را نسبت به مدل Macan Turbo برتر میکند.

    این خودرو در سال آینده میلادی در بازار عرضه خواهد شد. قیمت آن 67/200 دلار است و در ماه مارس برای فروش قرار خواهد گرفت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو