فونیکسریمکسبهتام

"مترو" به نعمت آباد رسید

عصر خودرو- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افتتاح ایستگاه متروی نعمت آباد در یکی از مناطق جنوبی تهران در صبح روز دوشنبه ۱۸ آبان خبر داد و گفت: با افتتاح این ایستگاه که گامی دیگر در کاهش فاصله شمال و جنوب تهران محسوب می شود، ساکنان محله نعمت آباد در جنوب تهران از نعمت مترو برخوردار می شوند.

"مترو" به نعمت آباد رسید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: ایستگاه نعمت آباد یکی از ایستگاه‌های جنوبی خط سه مترو است که در جنوب غرب تهران قرار دارد و بین ایستگاه های متروی آزادگان و عبدل آباد واقع شده و علاوه بر محله نعمت آباد، محلات پر تراکم و پر جمعیت جوانه، خلازیل، سهیل و شهید کاظمی را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

    وی با اعلام این که برای دو ورودی این ایستگاه که در دو ضلع شمالی و جنوبی بزرگراه آیت ا... سعیدی واقع شده اند، 8 دستگاه پله برقی نصب شده،‌ تأکید کرد: همان طور که به مردم عزیزمان قول داده بودیم، هیچ ایستگاه مترویی را بدون پله برقی افتتاح نخواهیم کرد.

    معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر این که ایستگاه متروی نعمت آباد از زیربنایی بالغ بر 11 هزار متر مربع برخوردار است، خاطرنشان کرد: به منظور احداث این ایستگاه، 85 هزار متر مربع خاک برداری انجام شده و 5 هزار تن میل گرد، 30 هزار متر مکعب بتن و 27 هزار متر مربع قالب بندی به کار رفته است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفتنی است ایستگاه متروی نعمت آباد یکی از ایستگاه های خط سه متروی تهران است که به طول 37 کیلومتر از ایستگاه آزادگان در جنوب غرب تهران آغاز شده و تا ایستگاه قائم (عج) در شمال شرق تهران امتداد دارد و بخش شمالی آن در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی با حضور رییس جمهوری و شهردار تهران افتتاح شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو