فونیکسریمکسبهتام

«رنج روور اووک» مدل ۲۰۱۶ کم مصرف ترین مدل لندروور است

عصر خودرو- رنج روور اووک مدل ۲۰۱۶ به روز شده با معرفی موتور Ingenium جدید در طیف نسخه های آن، کم مصرف ترین مدل لند روور تا کنون خواهد بود.

«رنج روور اووک» مدل ۲۰۱۶ کم مصرف ترین مدل لندروور است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، این نیرومحرکه دیزلی جدید همان موتوری است که در جگوار XE و XF نیز به کار رفته که اوایل سال جاری عرضه شده اند. این موتور کاملا جدید دارای ساختار سبک پیشرفته ای است که به طور کامل در کارخانه تولیدی 550 میلیون پوندی این خودروساز در Wolverhampton انگلستان طراحی و ساخته شده است.

    جگوار لند روور ادعا می کند موتور Ingenium یک بسته عملکردی و بهره وری در کلاس جهانی است.

    این موتور TD4 چهار سیلندر یورو 6 جدید هم چنین 20 تا 30 کیلوگرم سبک تر از موتور 2.2 لیتری است جایگزین آن می شود و با دو تنظیم قدرت موجود است. این موتور با قدرت 110 کیلووات و گشتاور 380 نیوتون متر دارای مصرف سوخت 4.3 لیتر در هر 100 کیلومتر، و میزان آلایندگی 125 گرم در هر کیلومتر و با قدرت 132 کیلووات و گشتاور 430 نیوتون متر دارای مصرف سوخت 4.5 لیتر در هر 100 کیلومتر و میزان آلایندگی 134 گرم در هر کیلومتر است.
    البته کم مصرف ترین مدل این خودرو(eD4) با ساختار دیفرانسیل جلو و گیربکس دستی شش سرعته تنها دارای مصرف سوخت 3.9 لیتر در هر کیلومتر و آلایندگی 113 گرم در هر کیلومتر است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط