فونیکسریمکسبهتام

پرونده وام خودرو (۶۹)

جدیدترین آمار فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی

عصر خودرو- پرداخت وام ۲۵ میلیون تومانی فروش خودرو از صبح امروز آغاز شده است.

جدیدترین آمار فروش خودرو با وام ۲۵ میلیونی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در این طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خرید خودرو با بهره 16 درصدی و بازپرداخت عمدتا چهار ساله پرداخت می‌شود.

    در این زمینه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره واکنش مصرف‌کنندگان به آغاز پرداخت این تسهیلات می‌گوید: از صبح امروز تاکنون از 2000 نفر از متقاضیان خرید خودرو با استفاده از تسهیلات 25 میلیون تومانی، ثبت‌نام صورت گرفته است.

    رضا تقی‌زاده با بیان اینکه 70 درصد خودروهای فروخته شده تاکنون مربوط به پراید و تیبا بوده است، خاطرنشان کرد: 20 درصد ثبت‌نام نیز مربوط به تندر 90 و پارس تندر، پنج درصد وانتزامیاد و مابقی، باقی محصولات بوده است.

    وی ادامه داد: طبق توافق صورت گرفته با بانک‌های عامل، برای تضمین بازپرداخت اقساط تسهیلات، چک از خریداران اخذ می‌شود و نیازی به حضور شخص ثالث به عنوان ضامن نیست.

    معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: البته پیش‌ از ثبت‌نام از متقاضیان، نمایندگی‌های فروش به صورت آنلاین اقدام به اعتبارسنجی از مشتریان از طریق شرکت اعتبارسنجی مرتبط با بانک مرکزی می‌کنند به‌گونه‌ای که اعتبار افرادی که چک برگشتی داشته و یا دارای اقساط تسهیلات معوق در سیستم بانکی هستند، رد شده و نمی‌توانند از تسهیلات 25 میلیون تومانی استفاده کنند.

    وی در پاسخ به اینکه بازپرداخت تسهیلات 25 میلیون تومانی چند ساله خواهد بود، تصریح کرد: در این طرح تا سقف حداکثر هفت سال امکان بازپرداخت وجود دارد به‌گونه‌ای که در صورت ارائه 84 فقره چک از سوی مشتریان، بازپرداخت تسهیلات هفت ساله خواهد بود با این حال به دلیل ممکن نبودن این موضوع، به طور کلی تسهیلات چهار ساله پرداخت می‌شود.

    مصطفی جعفری - مدیر فروش کرمان موتور - نیز در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه میزان استقبال مردم از شرایط جدید فروش خودرو چگونه بوده است؟ می‌گوید: میزان مراجعه مردم به نمایندگی‌ها از انتظارات بیشتر بوده است. البته هنوز ابتدای پرداخت وام بوده و فضا هیجانی است. مردم در مرحله پرسش و بررسی شرایط هستند.

    در این زمینه پیگیری از گروه صنعتی ایران خودرو درباره وضعیت فروش این شرکت در طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو