فونیکسریمکسبهتام

معاون کیفیت پارس خودرو:

کیفیت مسابقه ای بدون پایان که برنده اصلی آن مشتریان هستند

عصر خودرو- بهنام خلج هدف گذاری و برنامه ریزی در فرایند های تولید و بهره مندی از نیروهای متخصص و خطوط رباتیک را از عوامل مهم تولید محصولات با کیفیت در پارس خودرو دانست.

کیفیت مسابقه ای بدون پایان که برنده اصلی آن مشتریان هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز, بهنام خلج استفاده از نیروهای متخصص را عاملی مهم و موثردر روند فعالیت و کسب برتری کیفی تولیدات پارس خودرو عنوان کرد و گفت:علی رغم وجود  محدودیت ها و مشکلات  صنعت خودرو سازی, محصولات این شرکت همانندگذشته بالاترین نمرات کیفی را کسب می کنند.

    وی با اشاره به شاخصه های کیفی تعیین شده برای تولید هر محصول افزود:در پارس خودرو  از ابتدای تولید یک محصول, فرایندهای پایش و کنترل  اهداف کیفی در مراحل مختلف تولید با دقت و نظارت, اجرایی می شود و ورود به هر مرحله از پروژه نیازمند کسب امتیاز مشخص شده شاخصه های کیفی آن مرحله است.

    معاون کیفیت پارس خودرو خاطرنشان کرد: همکاری با شرکای تجاری همچون رنو و نیسان و بکارگیری از تجربیات این شرکت ها در تعیین شاخصه های کیفی و تولید خودرو, از عوامل پیشرو بودن پارس خودرو  در زمینه کیفیت می باشد.

    خلج با بیان این مطلب که کیفیت به صورت اتفاقی به دست نمی آید تصریح کرد: پارس خودرو به جهت تولید محصولات با کیفیت در میان خودروسازان داخلی شهرت دارد و این امر متاثر از هدف گذاری و برنامه ریزی در فرایند های تولید و دارا بودن  خطوط رباتیک, افزایش  سطح اتوماسیون و بهره مندی از نیروی جوان می باشد.

    وی گفت: تندر 90 و پارس تندر تولیدی پارس خودرو در ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (که سازمانی مستقل به لحاظ بررسی خودروهای تولید داخل می باشند) همواره بالاترین رتبه کیفی را کسب می کنند که نتایج مثبت کیفی متاثر ازطراحی صحیح و دقیق فرایندها و همچنین کاهش ریسک به جهت رباتیک بودن خطوط تولید است.

    وی در خصوص محصولات جدید این شرکت افزود:توجه به نیاز بازار و تنوع سبد محصولات از برنامه های اصلی پارس خودرو در توسعه محصول بوده و به همین منظور در دوسال اخیر عرضه محصولات جدید و با کیفیت در دستور کار قرار گرفت که به سرعت مقدمات کار فراهم و اجرایی شد.

    خلج تصریح کرد: خودرو برلیانس در 2 مدل H320وH330  و  2تیپ اتومات و دستی از ابتدا سال جاری به تولید انبوه رسید و در حال حاضر بیش از 3هزار دستگاه از آن به مشتریان تحویل شده است و خوشبختانه با اقبال خوبی در بازار مواجه بوده و طبق نظرسنجی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که از مشتریان این محصول انجام شده, رضایت خودرا از این محصول اعلام کرده اند.

    معاون کیفیت پارس خودرو با اشاره به همکاری با رنو در تولید یک محصول جدید افزود: آغاز تولید انبوه ساندِرو که مراحل کیفی سازی پروژه با نظارت شرکت رنو انجام شده و تاییدیه های لازم را نیز کسب کرده, در راستای اهداف کیفی و با استاندارد های روز دنیا  انجام شده و در آینده نزدیک فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

    خلج خاطر نشان کرد: در یک سال اخیر تلاش کردیم چنانچه به لحاظ کیفی معایبی در محصول یا در فرایندهای شرکت وجود داردآنها را بهبود داده و به موازات, تولید محصولات جدید کمک کنیم که با کیفیت مناسب به مرحله تولید انبوه برسیم .

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو