فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان لرستان مطرح کرد

حضور بیش از ۸۰ اکیپ خودرویی در طرح زمستانی پلیس راه لرستان

عصر خودرو: رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: بیش از ۸۰ اکیپ خودرویی و تمام نیروهای پلیس‌راه استان لرستان در طرح زمستانی امسال شرکت می‌کنند.

حضور بیش از ۸۰ اکیپ خودرویی در طرح زمستانی پلیس راه لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ مرتضی چغلوند بابیان اینکه امسال طرح زمستانی پلیس‌راه نسبت به سال‌های گذشته زودتر آغاز می‌شود، اظهار داشت: هرساله طرح زمستانی پلیس‌راه 15 آذرماه آغاز شد ولی امسال با توجه به شرایط جوی که وجود دارد زودتر شروع و هم‌زمان با طرح ترافیکی اربعین انجام می‌شود.

    وی افزود: با هماهنگی پلیس‌راه، هلال‌احمر، 115، سازمان پایانه‌ها و اداره راه مشکلات و نواقصی که سال گذشته وجود داشت شناسایی شد و در حال حاضر اکیپی متشکل از این ارگان‌ها، راهدارخانه‌های سطح استان را در راستای دپوی نمک، شن و ماسه در مواقع برف و یخ‌بندان بازرسی می‌کنند.

    رئیس پلیس‌راه استان لرستان بابیان اینکه ایستگاه‌های 115‌و هلال‌احمر نیز بازرسی می‌شوند تا اگر مشکلی وجود داشته باشد برطرف شود، عنوان کرد: اماکنی جهت مستقر شدن و استراحت افرادی که در شرایط برف و یخبندان در راه می‌مانند به‌صورت اسکان موقت پیش‌بینی‌شده است.

    وی بیان کرد: توسط اداره را علاوه بر نقاطی مانند گردنه دلفان، زالیان و رازان که سال گذشته محور طرح بودند امسال نقاطی دیگر مانند شول‌آباد و الیگودرز نیز به این محورها اضافه می‌شود و در طرح زمستانی تقویت می‌شوند.

    چغلوند تصریح کرد: در گردنه‌های حادثه‌خیز، نیروهای پلیس به‌صورت شبانه‌روزی به امدادرسانی و کنترل جاده‌ها اقدام می‌کنند.

    وی با اشاره به حضور بیش از 80 اکیپ خودرویی در طرح زمستانه امسال، خاطرنشان کرد: تمام نیروهای پلیس‌راه استان لرستان در طرح زمستانه امسال شرکت می‌کنند.

    وی هدف از اجرای این طرح را خدمت‌رسانی به‌روز و به هنگام، افزایش ضریب ایمنی و حفظ آرامش مسافران دانست و گفت: طرح زمستانه پلیس‌راه استان تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۳ روز پیش
        آرشیو