فونیکسریمکسبهتام

مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا:

خط تولید امروز ما خط مقدم جبهه است

عصر خودرو: خط تولید امروز ما خط مقدم جبهه است و اگر کارگر تا مدیر ما احساس کند تولید باید با کیفیت انجام شود کافی است. این عزیزان باید به این دید برسندکه خدمت به نحو احسن برگرفته از همان فرهنگ ناب شهداست و باید در جامعه مستولی شود.

خط تولید امروز ما خط مقدم جبهه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، حسن جلینی مدیر ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا گفت: افتخار ما شهدا هستند و هرچه داریم از شهدا داریم. آینده کشور را مدیون شهدا هستیم و اینان نوری بودند از آسمان و افتخار همه مردم که ان شالله یک روز دل هایمان را به شهدا متصل کنیم. اینکه ما امروز در دینا مطرح هستیم از صدقه سر خون شهداست.

    وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ ایثار در صنعت گفت: در خطوط تولید ما افرادی هستند که اگرچه آن روزها را ندیدند اما بعضا طرح هایی برای تبیین فرهنگ ایثار در مجموعه ارائه می دهند که انسان مات می ماند.
    جلینی گفت: دوستی، محبت، فداکاری، احترام به شعائر دینی و بزرگتر و درست انجام دادن کار باید دستورالعمل صنعت باشد که همه برگرفته از مشی شهداست.

    وی افزود: خط تولید امروز ما خط مقدم جبهه است و اگر کارگر تا مدیر ما احساس کند تولید باید با کیفیت انجام شود کافی است. این عزیزان باید به این دید برسند که خدمت به نحو احسن برگرفته از همان فرهنگ است و باید در جامعه مستولی شود.
    مدیر ارتباطات و امور بین الملل سایپا با بررسی اوضاع کنونی صنعت و اقتصاد کشور گفت: اکنون جنگ ما، با دشمنی است که در تقابل با خودکفایی و تولید داخل و مانع استقلال است و فرد صنعتی ما باید در برابر این تفکر بایستد و به آرمان شهدا خدمت کند. ایرانی می تواند و باید این را درک کند. ما اگر شیرهای نفتمان را به روی خارجی ها ببندیم آنها به ما وابسته می شوند.این را باید درک کنیم که می توانیم در بزنگاه ها مانند سال های مبارزه و دفاع بایستیم.

    خط تولید امروز ما خط مقدم جبهه است
    جلینی با اشاره به اینکه کشور ما به مرحله ای از خودباوری رسیده که می تواند به قله های موفقیت دست یابد و این برگرفته از روحیه شهدا و فرهنگ ناب ایثار است گفت: مجذوب فرهنگ غرب شدن یعنی فراموشی شهدایی که برایشان خون داده ایم و در هر خیابان و خانواده بعضا چند شهید تقدیم کرده ایم.

    جلینی با بیان خاطره ای از استاد قزوه گفت:علیرضا قزوه که آن زمان دانشجو بود و همان موقع هم شاعر خوبی بود. قزوه از ما جدا شد و بالا پشت بام ساختمان رفت و شعری درباره نماز گفت. زیبا و لذتبخش بود.از آن سال ها خیلی گذشته.فرهنگی که در جبهه خیلی نمود داشت، فرهنگ ایثار بود. این فرهنگ در جبهه ها جا افتاد. در آن دوره تفاخر معنی نداشت و همه خود را در یک سطح می دیدند و می خواستند مثمر ثمر باشند.
    وی گفت: فرهنگ عشق و عاطفه به مکتب و ائمه به اولیا و دین است که با جبهه جان گرفت و باید همواره آن دوران یادآوری شود چرا که مبارزه همواره ادامه دارد.خیلی هایمان از بین ما رفتند تا استقلال و آزادی خواهی ما حفظ شود و آرمان شهدا باید با نام و یاد و خاطره ها زنده نگاه داشته شود.
    جلینی با توصیه به شرکت در اردوهای راهیان نور گفت:توصیه می کنم جوانان و نوجوانان و آنها که جبهه را ندیده اند به اردوهای راهیان نور بروند و از نزدیک کمی آن روزها را لمس کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو