فونیکسریمکسبهتام

در کمیته فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر قم مطرح شد

ایجاد سامانه فروش طرح ترافیک

عصر خودرو: رئیس کمیته فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر قم به تشریح جلسه این کمیته و بخش‌های مختلف آن پرداخت.

ایجاد سامانه فروش طرح ترافیک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس کمال‌زاده با اشاره به مباحث مطرح شده در کمیته فناوری و اطلاعات و شهر هوشمند گفت: در این جلسه در خصوص نرم فزار زیباسازی گفت‌وگو‌هایی صورت گرفت که این نرم افزار خدماتی را ارائه دهد.

    رئیس کمیته فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: به نرم افزار زیباسازی ابعاد تابلوهای مغازه‌ها و مراکز تجاری داده می‌شود و براساس فرمولی که به آن داده شده، این نرم افزار هزینه‌ها را محاسبه می‌کند.

    وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از تابلوها ساماندهی نشده بود و نازیبایی به همراه داشت سعی کردیم با این اقدام به زدودن تابلوهای اضافی بپردازیم و و میزان کاربری هر واحد تجاری در راستای معرفی فروشگاه و یا محصول خود مشخص شود.

    کمال‌زاده ابراز کرد: این کار به صورت پایلوت در خیابان شهید دل آذر انجام می‌گیرد و بعد از آن اجرای این طرح در 45 متری صدوقی در دستور کار قرار قرار خواهد گرفت.

    رئیس کمیته فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برخی مراکز تجاری نازیبایی ایجاد می کنند، خاطرنشان کرد: گاهی دیده می‌شود کولر برخی مغازه‌ها در بیرون قرار گرفته و بعضی مراکز نیز دیگر وسایل اضافی خود را بیرون مغازه گذاشته و زوائد بصری ایجاد می‌کنند که باید این موارد ساماندهی شود.

    کمال‌زاده تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث سامانه و مدیریت فروش مجوز ورود به طرح ترافیک بود که این اقدام انجام شد و طرح ترافیک به صورت روزانه و هفتگی و بر اساس نیاز شخص، بر اساس نرم افزار به فروش می‌رسد و تخفیفات اعمال شده در نرم افزار قرار گرفته و این نرم‌افزار تحویل مرکز کنترل ترافیک خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط