فونیکسریمکسبهتام

رکوردشکنی جهانی «پراید»

عصر خودرو: آمار فروش اعتباری خودروهای ایرانی با تسهیلات ویژه ۱۶ درصدی تقریبا رکورد همه فروش‌های خودرو در دنیا را شکسته است؛ در حالی که در کشورهای پیشرفته، تسهیلاتی بسیار به صرفه‌تر از این هم بازار خودرو را تکان نمی‌دهد!

رکوردشکنی جهانی «پراید»
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از آنا، پیش‌فروش خودروهای ایرانی در حالی به پنجمین روز خود وارد می‌شود که تا ظهر پنجشنبه، 86 هزار دستگاه خودرو به واسطه تسهیلات دولتی فروش رفته است.

    این آمار را می‌توان کم‌سابقه‌ترین فروش خودرو در دنیا دانست. به عنوان مثال در 10 ماه ابتدایی سال جاری میلادی، پرفروش‌ترین خودروی دنیا فورد فیستا بوده است. در این مدت بیش از 80 هزار دستگاه از این خودرو در کل جهان به فروش رسیده است. این در حالی است که به واسطه طرح فروش اقساطی، خودروی پراید تنها در چهار روز به فروش 20 هزار دستگاه رسیده است.

    نکته جالب توجه اینکه می‌توان خودروی فیستا 14 هزار پوندی را با پیش‌پرداخت 198 پوند یعنی حدود یک میلیون و 60 هزار تومان به صورت لیزینگی تهیه کرد. این خودرو مجهز به سیستم پارک هوشمند است!

    فیستا مدل 2015 با جد خود یعنی نمونه شکست‌خورده فورد فستیوای سال 1986 یا همان پراید کنونی نتوانسته است در فروش، سرافراز بیرون بیاید اما فروش پراید در یک ماه قطعا بیش از فروش یک‌ساله این خودروی پیشرفته خواهد بود.

    طی روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی عکسی منتشر شده که نشان از ارائه وام خرید خودور در کانادا دارد. طبق این تصاویر، خودروهای شرکت آمریکایی جنرال موتورز با سود صفر درصد و اقساط 7 ساله به فروش می‌رسد.

    در شبکه های اجتماعی، فروش لیزینگی این خودروها با خودروهای ایرانی مقایسه شده است. همه این خودروها مدل 2015 از شرکت جنرال موتورز آمریکا در کشور کاناداست.

    در این طرح، شورلت، بیوک و GMC خودروهای خود را با وام 7 ساله بدون بهره به فروش می‌رسانند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو