فونیکسریمکسبهتام

معاون سایپا ثبت نام ۷۸ هزار نفر برای خرید اقساطی خودرو

عصر خودرو- معاون بازرگانی و فروش گروه خودروسازی سایپا از ثبت نام ۷۸ هزار نفر (صدور حواله) برای خرید اقساطی خودرو خبر داد و گفت: پرونده حدود ۵۸ هزار و ۸۷۰ نفر تکمیل شده است.

معاون سایپا ثبت نام ۷۸ هزار نفر برای خرید اقساطی خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرگذاری صدا و سیما، رضا تقی زاده  افزود: سقف فروش ما 65 هزار دستگاه خودرو بوده است و البته پیش بینی نمی شد سرعت استقبال از این طرح زیاد باشد.
    وی گفت: قرار بود پس از اینکه ثبت نام سقف محدودی رسید بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن موضوع توقف این طرح را اعلام کنند که به دلیل استقبال شهروندان فاصله توقف طرح کوتاه شد.
    تقی زاده افزود:‌ قرار بود بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن
    در ادامهجرای طرح ، سقف 65 هزار خودرو اعلام کنند و در آن مقطع این طرح متوقف شود که سرعت ثبت نام خیلی زیاد شد و غافلگیر کننده بود اما ما تلاش می کنیم با همه روش های پیش فروش خودرو به نیاز متقاضیان پاسخ دهیم.
    وی گفت: به دلیل اینکه در روزهای ابتدایی آغاز طرح سرعت اینترنت پایین بود روزهای پنج شنبه و جمعه را نیز سامانه ثبت نام خرید اقساطی خودرو فعال کردیم.
    معاون بازرگانی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: با توجه به اینکه تکمیل پرونده و بررسی و کنترل چک های مشتریان و همچنین اعتبارسنجی آنها زمان می برد ، تلاش می کنیم 10 تا 15 هزار تقاضا را در یک هفته تا 10 روز آینده تحویل دهیم و بقیه نیز تا یک ماه آینده به تدریج واگذار خواهد شد.
    وی گفت: کسانی که ثبت نام کرده اند و همه مدارک آنها کامل است و ضوابط هم رعایت شده است حتماً خودرو تحویل می گیرند و البته این روش تنها طرح ما نیست بلکه ما طرح های جدیدی هم داریم.
    تقی زاده اظهار داشت: ما طرح های دیگر مانند جایگزینی خودروهای فرسوده و همچنین طرح خودروهای دست دوم و طرح اتوخدمت را داریم و دو طرح جدید هم در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
    وی گفت: بالاترین ثبت نام خرید اقساطی خودرو را داریم که نقدینگی خوبی برای بخش تولید فراهم می کند و به تقویت صنعت قطعه سازی هم کمک خواهد شد.
    معاون بازرگانی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: همکاری بانک مرکزی و وزارت صنعت و معدن بسیار ارزشمند است و تا این مرحله هم بسیار تشکر می کنیم و این نهاد بانکی با توجه به سیاست کنترل نرخ تورم و کمک به خروج از رکود اقتصادی تصمیم گرفته است این طرح فروش اقساطی خودرو تا سقف معینی اجرا شود و ما از روش های دیگری هم استفاده خواهیم کرد.
    وی گفت: در مهرماه فروش ما 40 درصد نسبت به شهریور بیشتر شد و در آبان ماه به دلیل اعلام این طرح شهروندان منتظر آغاز آن بودند و از کسانی که مدارک آنها احتمالاً ناقص است خواهش می کنیم تا 24 ساعت آینده این مدارک را تکمیل و پرونده ثبت نامی خود را تعیین تکلیف کنند.
    تقی زاده افزود: پس از تکمیل پرونده ها اسناد خرید قسطی خودرو به بانک های عامل ارائه خواهد شد تا فرآیند اجرای طرح تکمیل شود.


     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط