فونیکسریمکسبهتام

رسوایی بزرگ فولکس واگن (۶۵)

روسای فولکس و آئودی با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار می کنند

عصر خودرو- مقامات فولکس واگن و آئودی در روزهای آتی با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار خواهند کرد.

روسای فولکس و آئودی با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار می کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از رویترز، منابع آگاه گفتند: در آستانه ضرب الاجل 20 نوامبر برای ارائه طرح فراخوان حدود 500 هزار خودروی دیزلی فولکس که استانداردهای آلایندگی آمریکا را نقض کرده اند، مقامات فولکس واگن و آئودی این هفته با مسئولان محیط زیست آمریکا دیدار خواهند کرد.
    فردریک ایکلر، رئیس توسعه موتوری فولکس واگن قرار است در روزهای آتی برای صحبت درباره تلاش‌های این شرکت در زمینه تعمیر 482 هزار خودروی دیزلی که استانداردهای آلایندگی آمریکا را رعایت نکرده اند، با مسئولان آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا و هیئت منابع هوای کالیفورنیا دیدار کند.
    منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود گفتند: دیدار جداگانه ای نیز قرار است بین مسئولان آمریکایی و مقامات ارشد آئودی برگزار شود. 
    هانس گرد بود سخنگوی فولکس واگن در آلمان دیدارهای برنامه ریزی شده در آمریکا را تایید نکرد ولی گفت: ایکلر پیشتر دیدارهایی را با مسئولان قانونگذار آمریکایی داشته و وی تنها مقام فولکس واگن نیست که در این دیدارهای شرکت می کند.
    آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا درباره اینکه چه کسانی در این دیدارها حضور خواهند داشت چیزی نگفت.
    این آژانس افزود: ما در حال مذاکرات با مقامات فولکس واگن درباره اقدامات آتی هستیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم