فونیکسریمکسبهتام

مهندس شمسی لاهیجانی با تمجید از نیروی انسانی متخصص اعلام کرد:

کیفی سازی قوای محرکه با خطوط جدید ماشینکاری در مگاموتور

عصر خودرو- مگاموتور با دارا بودن بهترین سرمایه یعنی نیروی انسانی متخصص و کارآمد و با سرمایه گذاری و نوسازی ماشین آلات خط ماشینکاری تولید به سمت کیفی سازی محصولات حرکت می کند.

کیفی سازی قوای محرکه با خطوط جدید ماشینکاری در مگاموتور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازسایپا نیوز، مدیرعامل شرکت مگاموتور با بیان اینکه در امر تولید قوای محرکه بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد، دانش روز و ماشین آلات خوب تاثیر بسزایی در افزایش سطح کیفی محصولات دارد گفت: خوشبختانه مگاموتور با داشتن نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد بعنوان بهترین سرمایه های شرکت می تواند هر نوع موتوری را که در دستور کار مگاموتور قرار گیرد تولید کند که البته این موضوع در مورد تمامی پرسنل گروه خودروسازی سایپا صدق می کند.

    شمسی لاهیجانی با اشاره به فرسوده شدن ماشین آلات تولید در گروه خودروسازی سایپا گفت:  متاسفانه در دو دهه اخیر سرمایه گذاری قابل توجهی در مگاموتور انجام نشده است و از آنجایی که ماشین آلات در کیفیت و قیمت تمام شده نقش مهم و موثری دارد، امیدواریم با  تجهیز ماشین آلاتی که در دستور کار قرار گرفته است ضمن بالا بردن سطح کیفی محصولات، قیمت نهایی نیز کاهش یابد.

    وی سرمایه گذاری در صنعت خودرو را امری مهم و اجتناب ناپذیر خواند و افزود: ماشین آلات و کارکرد آنها در کیفیت، قیمت نهایی و رقابت پذیر بودن محصول تاثیر گذار است. ماشین آلات فرسوده ضایعات تولید دارد و ضایعات موجب بالا رفتن قیمت نهایی می شود.

    شمسی لاهیجانی کیفی سازی را متاثر از دانش فنی و بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته دانست و گفت: تعامل با جهان صنعتی بهترین راه جبران عقب ماندگی در حوزه صنعت خودرو است و مگاموتور با استفاده از همین موضوع توانسته اقدامات موثری در جهت افزایش دانش فنی خود داشته باشد و موتور محصولات خانواده پراید، تیبا و X100 را در چند نوبت ارتقاء داده است که اکنون تعاملات با شرکت های بزرگ دنیا آغاز شده  و در نظر داریم قوای محرکه ای با تکنولوژی روز دنیا منطبق بر محصولات فعلی  وآتی گروه سایپا تولید نماییم و امیدواریم مگاموتور همواره بتواند در تولید موتورهایی با تکنولوژی روز دنیا پیش قدم باشد و با تولید قوای محرکه با کیفیتی بالا و البته رقابت پذیر در مسیر کیفی سازی محصولات سایپا حرکتی موثر داشته باشد.

    مدیرعامل مگاموتور  ضمن معرفی  خانواده محصولات جدید قوای محرکه مگاموتور که بصورت 3 و 4 سیلندر با قدرت بالا و تکنولوژی روز اروپا در برنامه های آتی مگاموتور قرار دارند گفت: این محصولات در مدل های 1100، 1300، 1500 و 1550 سی سی که با ارتقای آن قابلیت نصب توربو شارژ را نیز خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای تولید قطعات اصلی موتور (5C) در دستور شرکت مگاموتور قرار دارد افزود: ارتباط با سازندگان داخلی برای تولید نسل جدید قوای محرکه بر روی محصولات فعلی و آتی سایپا به منزله حرکت به سمت خودکفایی و تولید داخل این محصولات می باشد و برای افزایش ظرفیت ساخت داخل این محصولات با سازندگان داخلی و زنجیره تامین کشور برای تولید قطعات ریخته گری، دینام، استارت، کلاچ، فلایویل و سایر قطعات موتوری مذاکراتی انجام شده است.

    شمسی لاهیجانی لزوم حمایت دولت از قطعه سازن در این راستا را ضروری خواند و گفت: ضرورت این حمایت تا جایی است که دولت با این اقدام می تواند موجب پیشرفت صنعت خودروسازی در کشور شود و در حقیقت دولت با حمایت از قطعه سازان، خودروساز را حمایت کرده است چرا که قطعه سازان عضو مهمی از جامعه خودروسازان هستند.

    وی عملکرد مگاموتور در راستای داخلی سازی قطعات را موثر و مفید خواند و گفت: فعالیت های خوبی در جهت افزایش سطح دانش فنی انجام شده است و مگاموتور توانسته قطعاتی را که تا پیش از این تکنولوژی و دانش ساخت آنها را نداشت داخلی سازی کند که این اقدامات ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور، موجب اشتغال زایی جوانان نیز شده است که البته باید افزایش یابد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو