فونیکسریمکسبهتام

معاون دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت:

عدم حضور کارشناسان اروپایی برای انجام تست استاندارد واژگونی خودروهای ایرانی

عصر خودرو- معاون دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به رغم تلاش های جدی، اما کارشناسان اروپایی برای انجام تست استاندارد واژگونی (R۶۶) خودروهای ایرانی به کشورمان نیامدند.

عدم حضور کارشناسان اروپایی برای انجام تست استاندارد واژگونی خودروهای ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عزیزالله گودرزی روز سه شنبه طی سخنانی در کمیته پیشگیری های امنیتی و انتظامی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه افزود: 14 ماه تلاش کردیم که نمایندگان اروپا برای انجام استاندارد واژگونی به کشورمان بیایند اما موفق به انجام این کار نشدیم.
    وی تصریح کرد: در چهار تا پنج سال اخیر حداکثر فشار بین المللی در خصوص تحریم ها در بخش خودرو بوده است و شاید یکی از مشکلات جدی برای عدم حضور این کارشناسان به کشورمان نیز همین تحریم ها بوده است.
    وی اظهار داشت: امیدواریم با رفع تحریم ها و همکاری های بین المللی توسعه یابد و ما در توسعه محصولات مان قدم هایی برداریم و در تولید خودرو اقدامات لازم برای کیفیت و توسعه آن انجام دهیم.
    گودرزی همچنین به وضعیت تولید خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: هیچ خودرویی بدون استاندارد حق شماره گذاری ندارد و تمام استانداردهای ما مانند استانداردهای اروپایی است.
    وی ادامه داد: در مورد وسائل نقلیه به ویژه اتوبوس نیز به دلیل عدم همکاری شرکت های معتبر بین المللی تائیدیه آن برای استاندارد قابل قبول نیست.
    معاون دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه تجهیزات پیشرفته برای تست خودرو به ما نمی فروشند و ما مجبوریم یکسری از اقدامات را در آن کشورها انجام دهیم و حتی در برخی مواقع بخش هایی از خودروها که نیاز به تست دارند به کشورهای خارجی بفرستیم که این موضوع به عنوان یک مشکل جدی است.
    وی ابراز امیدواری کرد با کاهش مشکلات مربوط به بخش خودرو و کاهش آمار تصادفات بتوانیم بخشی از مشکلات موجود در کشورمان را حل کنیم.
    کمیته پیشگیری های امنیتی و انتظامی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه امروز سه شنبه در محل این معاونت با حضور نمایندگانی از وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی برگزار شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو