فونیکسریمکسبهتام

قیمت نامه

مرسدس به هیبت و قیمت تانک

عصر خودرو: در سال‌های اخیر با ورود گسترده کلاس اس محصولات مرسدس بنز به ایران، رفته‌رفته این کلاس در کشورمان به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای موجود شناخته شده است. با ورود محدود نسل جدید این خودرو بود که این کلاس در رأس اخبار خودرویی قرار گرفت و صحبت از قیمت‌هایی بین ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان (و حتی بیشتر) شد و سوال‌هایی پیرامون چرایی این قیمت‌گذاری و نحوه ورود آنها مطرح شد.

مرسدس به هیبت و قیمت تانک
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، با این حال کلاس اس یک بار دیگر نیز در کشورمان بسیار خبرساز شده بود که به سال‌های نه‌چندان دور دهه70 شمسی باز‌می‌گردد. در آن دوره نسل W140 این کلاس تولید می‌شد که به دلیل ظاهر و هیبت خاص و عظمتش در بین ایرانیان به «اتاق تانک» شهرت یافته بود. بیشتر W140‌ها به عنوان خودرو تشریفات، نهاد‌های دولتی و سفارتی به ایران وارد شدند، با این حال تعداد محدودی از این خودرو نیز به صورت شخصی به بازار عرضه شد. اما جالب آن است بدانید که در سال‌های میانی دهه 70 این خودروها با قیمتی بین 180 تا 200 میلیون تومان معامله می‌شدند که بیشتر برای نمونه‌های 320 لانگ بود. برای مقایسه قیمت یک ملک بزرگ در منطقه مناسبی در تهران در آن دوره چیزی بین 150 تا 200 میلیون تومان بود. وضعیت قیمت نمونه‌های 500 و 600 لانگ وارد شده به ایران اما چندان مشخص نیست.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط