فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۱۲۹۶»

بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود

پایان مهلت مصرف بنزین ۷۰۰ تومانی تا ۲۴ امشب

عصر خودرو- بنا بر اعلام قبلی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، آخرین مهلت مصرف بنزین ۷۰۰ تومانی در کارتهای سوخت امروز ۳۰ آبان است و از فردا بنزین با نرخ ۱۰۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

بنزین فردا تک‌نرخی‌ می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هم پیشتر با بیان اینکه اهداف مختلفی برای خدمت رسانی به مردم تعریف و تدوین شده، گفته بود: عرضه تک نرخی بنزین از جمله اهداف کلانی است که به عنوان موفقیتی مهم به ثمر نشسته است.

    سید ناصر سجادی ، عرضه تک نرخی فرآورده های نفتی را به عنوان یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش، گام و موفقیتی مهم در کارنامه این شرکت خواند و گفت: با این اتفاق مهم، بخش عمده ای از مشکلات مربوط به نظارت و کنترل این فرآورده نفتی، تسویه حساب و تعامل با صاحبان مجاری عرضه سوخت، حل و فصل شد.

    * سامانه هوشمند سوخت همچنان حفظ می شود

    مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همچنین درباره سامانه هوشمند سوخت نیز گفت: عرضه بنزین براساس این سامانه صورت می گیرد.

    وی تصریح کرد: با اینکه بعد از تک نرخی شدن بنزین( 1000 تومان) مردم کمتر از کارت های سوخت خود استفاده کرده اند، اما تصمیمی درباره سامانه هوشمند سوخت گرفته نشده است و عرضه بنزین بر پایه قبل و با بهره گیری از این سامانه انجام می شود.

    * بیشتر مردم بنزین سهمیه ای را مصرف کرده اند

    سجادی همچنین درباره بنزین 700 تومانی باقیمانده در کارتهای سوخت نیز گفت: بنابر آخرین آمارها، کمتر از 400 میلیون لیتر دیگر از بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده که بیش از 300 میلیون لیتر آن مربوط به خودروهای نظامی و انتظامی است که سهمیه داشته اند و بیشتر مردم سهمیه 700 تومانی خود را مصرف کرده اند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو