فونیکسریمکسبهتام

طی ۸ ماه نخست سال صورت گرفت:

شکستن رکورد صادرات قطعات منفصله توسط سایپا

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا توانست در هشت ماه نخست سال ۹۴ رکورد تامین و ارسال سالیانه قطعات منفصله خانواده ایکس ۱۰۰ و تیبا را به سایت های خارجی بشکند.

شکستن رکورد صادرات قطعات منفصله توسط سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، با توجه به افزایش ظرفیت تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا در سایت های خارجی، رکورد تامین و ارسال سالیانه قطعات منفصله خانواده X100 و تیبا در هشت ماه اول سال 94 شکسته شد و صادرات تجمیعی 10 هزار دست قطعات با همکاری و تلاش شرکت ‌ها و واحدهای مرتبط با فرآیند تامین و صادرات قطعات منفصله تحقق پذیرفت.

    این در حالیست که با توجه به چشم انداز افزایش صادرات و روند رو به روشد ارسال و تولید سایت های خارجی پیش‌بینی می‌شود با تدابیر اتخاذ شده توسط مدیریت ارشد گروه و شرکت های مرتبط با زنجیره فرآیند صادرات قطعات منفصله، این رقم به 20 هزار دستگاه تا پایان سال جاری افزایش ‌یابد.

    لازم به ذکر است ارسال حداکثری قطعات منفصله در سنوات گذشته، در سال 1390 با صادرات 7760 دست انجام پذیرفته که در صورت تحقق برنامه ریزی های انجام شده، شاهد رشد 3 برابری این رقم تا پایان سال جاری خواهیم بود.

    شایان ذکر است، شرکت سایپا بر پایه استراتژی های توسعه محصول و افزایش سهم بازارهای هدف صادراتی و با بهره برداری از مزیت های رقابتی محصولات خود در کنار بهره گیری از پتانسیل های موجود در سایت های تولیدی فعال در کشورهای خارجی همچون عراق، سوریه، ونزوئلا و سودان، توانسته به این مهم دست یابد.

    علاوه بر اهداف تعیین شده در سند چشم انداز 1404 و سند راهبردی صنعت خودرو که راهنمای عمل شرکت سایپا است، اعتقاد راسخ و تعهد مدیریت ارشد این مجموعه به امر صادرات به عنوان یک الزام برای بقا در دنیای پر رقابت کنونی و تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان، محرک و پشتوانه قوی فعالیت های صادراتی شرکت سایپا بوده و نتیجه آن تاکنون کسب هشت عنوان صادرکننده نمونه و دو عنوان صادرکننده ممتاز در صنعت خودرو کشور در یک دهه گذشته بوده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو