فونیکسریمکسبهتام

۶۵۰۰ کارت سوخت در هرمزگان باطل شد

عصر خودرو- معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان از ابطال ۶ هزار و ۵۰۰ کارت سوخت بلااستفاده در استان هرمزگان خبر داد.

۶۵۰۰ کارت سوخت در هرمزگان باطل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ار مهر، سرهنگ عبدالله حسن زاده در مورد آخرین وضعیت مقابله و برخورد با قاچاقچیان سوخت در استان هرمزگان بیان داشت: در مدت هفت ماه و 25 روز گذشته یک میلیون و 75 هزار و 965 لیتر سوخت قاچاق در محورهای مواصلاتی کشف شد که نسب به مدت مشابه سال قبل کاهش 84 درصدی کشف را داشته ایم.

    سرهنگ حسن زاده اظهار داشت: در ادامه مقابله و مبارزه با پدیده قاچاق سوخت 6 هزار و 500 کارت سوخت خودروهای فرسوده و از رده خارج پس از شناسایی باطل شد. با اجرای طرح های مقابله ای به طور میانگین روزانه کمتر از 2 میلیون لیتر سوخت در استان صرفه جویی و از قاچاق آن جلوگیری شد.

    معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان یادآور شد: از ابتدای امسال تا کنون 28 طرح استانی و دو هزار و 577 مورد عملیات روزانه در استان انجام شد که هزار و 390 قاچاقچی سوخت دستگیر شدند. همچنین 760 دستگاه خودرو سبک و سنگین توقیف شد.

    وی ادامه داد: در سال جاری 59 روستای آلوده پاکسازی شد و 405 محل دپوی سوخت تخریب و 21 هزار و 815 متر انواع لوله گذاری قدیم و جدید کشف و امحا شد. طی همین مدت هزار و 741 مخزن نگهداری سوخت قاچاق شناسایی و منهدم شد.

    سرهنگ حسن زاده در مورد تعداد معتادان جمع آوری شده در استان هم گفت: در سال جاری 48.5 تن انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته پنج درصد رشد کشفیات داشته ایم. سال گذشته 46 تن در همین مدت کشف و امحا شد. هزار و 230 قاچاقچی دستگیر شد که رشد دستگیری ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد بود.

    وی عنوان کرد: امسال 9 هزار و 945 معتاد دستگیر شد که 16 درصد کاهش دستگیری داشتیم. از این رقم هشت هزار و 243 معتاد در شهر بندرعباس و 311 معتاد در شهرستان میناب جمع آوری شد.

    به گفته وی، در آمار کل سرقتها هم هفت درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است. همچنین در کشفیات سرقت ها هم 9 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو