فونیکسریمکسبهتام

آمادگی پلیس راهور برای کنترل ترافیک جاده‌های ایلام در اربعین

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: رزمایش اربعین نماد تلاش جهادی در استان ایلام است و پلیس با آمادگی کامل به استقبال اربعین می‌رود.

آمادگی پلیس راهور برای کنترل ترافیک جاده‌های ایلام در اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به  نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در رزمایش قرارگاه ترافیکی اربعین مهران اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین است که همه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در آن شرکت دارند و نیروی انتظامی با اجرای این رزمایش که در حقیقت شروع مأموریت ناجا در اربعین است با آمادگی کامل به استقبال کنگره عظیم مردمی خواهد رفت.

    وی بابیان اینکه سازمان‌های امدادی و خدمات رسان در ایام اربعین در مرزهای منتهی به عتبات بخصوص مرز مهران آماده خدمات‌دهی هستند و جای نگرانی برای زائران نیست، افزود: این رزمایش نماد تلاش جهادی در مجموعه نیروی انتظامی و مسئولان استان ایلام است.

    سردار مهری با تأکید بر اینکه آماده‌سازی چندین پارکینگ، تعریض جاده‌ها، دوطرفه کردن جاده پل زائر تا پایانه مرزی مهران و ده‌ها اقدام زیرساختی دیگر در استان ایلام برای سهولت تردد زائران مرز مهران از سال گذشته تاکنون صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، دوشادوش سایر نهادها دولتی با اجرای سناریوهای مختلف و تهیه طرح‌های متناسب ترافیکی آماده این مأموریت بزرگ است.

    رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه بسته‌های آموزشی و راهنما برای زائران تدارک دیده‌ شده است، تصریح کرد: بروشورهایی با محتوای آموزشی و اطلاع‌رسانی برای هدایت بهتر زائران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. مردم و مسئولان استان ایلام با تمام توان پای‌کار هستند و قطعاً خدمات‌دهی به زائران امسال بسیار بیشتر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو