فونیکسریمکسبهتام

پمپ‌بنزین‌های دولت فروش نرفت

عصر خودرو- در مزایده ۴۰ جایگاه سوخت، متقاضیان اقبالی به جایگاه های سوخت دولتی نشان ندادند.

پمپ‌بنزین‌های دولت فروش نرفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  تسنیم؛ مزایده 40 جایگاه سوخت دولتی متعلق به 13 استان کشور روز سه شنبه برگزار شد که خریداران به این جایگاهها تمایلی نشان ندادند.
    بر اساس این گزارش؛ از این تعداد، دو جایگاه سوخت دولتی متعلق به استان البرز در مجموع به ارزش کل پایه 229 میلیارد و 299 میلیون ریال، تعداد یک جایگاه سوخت دولتی متعلق به استان ایلام به قیمت پایه 57 میلیارد و 753 میلیون و 600 هزار ریال، تعداد یک جایگاه سوخت دولتی متعلق به استان کهکیلویه و بویراحمد به ارزش کل پایه 74 میلیارد و 880 میلیون ریال و تعداد یک جایگاه سوخت دولتی متعلق به استان خراسان جنوبی به قیمت پایه 73 میلیارد و 862 میلیون و 800 هزار ریال برای واگذاری آگهی شده بود.
    همچنین دو جایگاه دولتی سوخت استان کردستان در مجموع به ارزش کل پایه 86 میلیارد و 784 میلیون ریال؛ 9 جایگاه دولتی سوخت متعلف به استان خراسان رضوی در مجموع به ارزش کل پایه 440 میلیارد و 894 میلیون و 400 هزار ر یال؛ تعداد 6 جایگاه دولتی سوخت متعلق به استان آذربایجان غربی در مجموع به ارزش کل پایه 441 میلیارد و 619 میلیون و 200 هزار ریال و 6 جایگاه دولتی سوخت متعلق به استان اصفهان در مجموع به ارزش کل پایه 375 میلیارد و 502 میلیون و 200 هزار ریال روز سه شنبه روی میز فروش رفت که خریدار نداشت.
    افزون بر این؛ 7 جایگاه دولتی سوخت متلعق به استان مرکزی در مجموع به ارزش کل پایه 407 میلیارد و 288 میلیون ریال؛ 2 جایگاه دولتی سوخت متعلق به استان خراسان شمالی در مجموع به ارزش کل پایه 50 میلیارد و 688 میلیون ریال؛ 2 جایگاه دولتی سوخت متعلق به استان قزوین در مجموع به ارزش کل پایه 64 میلیارد و 880 میلیون ریال و یک جایگاه دولتی سوخت متعلق به استان قم به ارزش کل پایه 118 میلیارد و 80 میلیون ریال در سومین روز آذرماه به مزایده گذاشته شد که متقاضیان اقبالی به آنها نشان ندادند.
     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو