فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ؛

نمایشگاه محصولات گروه سایپا در پادگان محمد رسول الله (ص) سپاه تهران آغاز به کار کرد

عصر خودرو : همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، گروه خودروسازی سایپا در مراسمی نمایشگاه محصولات خود را در پادگان محمد رسول الله (ص) سپاه تهران افتتاح کرد.

نمایشگاه محصولات گروه سایپا در پادگان محمد رسول الله (ص) سپاه تهران آغاز به کار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مراسم افتتاحیه نمایشگاه محصولات گروه خودروسازی سایپا در هفته بسیج با حضور تعدادی از سرداران و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز معاونین و مدیران سایپا در محوطه پادگان محمد رسول الله(ص) برگزار شد.

    در این مراسم که با هدف دستیابی آسان، بازدید و انتخاب فرماندهان، نیروهای مسلح سپاه و بسیجیان برگزار شد سردار استاد سید حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: گروه سایپا به عنوان یک شرکت بزرگ تولید خودرو در ایران در این نمایشگاه، محصولات خود را عرضه خواهد کرد.

    وی افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده حداکثری از تولیدات داخلی و کمک به جریان تولید و اشتغال، نیروهای مسلح به تمام بخش های صنعت داخلی از جمله خودروسازی نگاه ویژه ای داشته و با هدف حمایت از محصولات داخلی این خودروها استفاده خواهند کرد.

    وی تصریح کرد: همه ایرانیان باید با اطمینان و افتخار از صنعت داخلی استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز در راستای تحقق سیاست های کلان کشور باید علاوه بر خدمات پس از فروش مطلوب، نسبت به امر مهم کیفیت نیز اقدامات موثری انجام دهند.

    وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی دارد که با گروه خودروسازی سایپا در افزایش دانش فنی، طراحی، قدرت ایمنی و هم اندیشی همکاری و تعامل کند. اعتقاد داریم که تحریم باعث عقب افتادگی صنعت خودرو نشده است بلکه تحریم می تواند ما را در جهت رشد و شکوفایی بیشتر کمک کند.

    بر اساس این گزارش سردار ریوندی معاون هماهنگ کننده سپاه تهران بزرگ نیز ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: که بسیج علاوه بر وظایف نظامی، یک نهاد فرهنگی است که می تواند در تمام عرصه های اقتصادی، سازندگی و علمی ورود پیدا کرده و بدون هیچ چشم داشتی در جهت رشد خودکفایی به کشور کمک کند.

    وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه که با همکاری گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته، خدمت به کارکنان سپاه، بسیجیان و خانواده های آنان است.

    در ادامه، مهندس فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد در سخنانی اظهار کرد: باید از روش های علمی، دانش فنی و توانایی های نیروهای داخلی نهایت استفاده را ببریم تا وابستگی ها به خارج از مرزها کاهش یافته و اقتصاد مقاومتی محقق شود.

    وی افزود: مطمئنا با افزایش دانش فنی قدرت دفاعی خود را بالا خواهیم برد که خوشبختانه در این مسیر هم قرار گرفته ایم. سیاست ما در بخش های مختلف اقتصاد توسعه دانش فنی است. براساس این سیاست اخیرا قرار داد هزار دستگاه خودرو با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شده که امکان افزایش آن تا سه هزار دستگاه وجود دارد تا افراد تحت پوشش کمیته امداد از این امتیاز درجهت اشتغال خود نهایت استفاده را ببرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو