فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد

نیازمند هم افزایی بیشتر برای مدیریت بحران‌ها هستیم

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم مانور ماشین آلات و تجهیزات ستاد برف روبی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم هم افزایی بیشتر برای مدیریت بحران‌ها در شهر تهران گفت: هرچه هم افزایی و تعامل مثبت میان دستگاه‌های ذیربط در امر مدیریت بحران‌ها ایجاد شود قطعا می‌توانیم بحران‌ها را به شکلی مطلوب تر مدیریت کنیم.

نیازمند هم افزایی بیشتر برای مدیریت بحران‌ها هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسینی با اشاره به عدم هم افزایی و تعامل لازم میان شهرداری و پلیس راهور در مدیریت بارش برف گفت: پلیس و سایر بخشها مانند خدمات شهری و حوزه حمل و نقل و ترافیک در شهرداری تهران برای مدیریت پایتخت می‌توانند ارتباطی هم افزا و مثبت و یا ارتباطی کاهنده و منفی داشته باشند، اگر این ارتباط به شکل کاهنده و منفی باشد قطعا این دستگاه‌ها برای یکدیگر ایجاد مشکل می‌کنند.

    وی افزود:‌ در حال حاضر این ارتباط کاهنده و منفی نیست اما هم افزایی در سطحی که انتظار می‌رود وجود ندارد بر همین اساس تلاش می‌کنیم این هم افزایی و تعامل مثبت را به بالاترین میزان خود برسانیم.

    وی تاکید کرد: وظایف پلیس مشخص است اما همه انتظار دارند پلیس در همه جا حضور داشته باشد و مشکلات را در کمترین زمان ممکن حل کند این در حالی است که برخی از مشکلات در کنترل پلیس راهور نیست. تنها زمانی می‌توان این مشکلات را به نحوی مناسب حل کرد که هم افزایی بین بخشی ایجاد شده باشد.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: به عنوان نماینده مجموعه پلیس راهور هر آنچه که در شرح وظایف پلیس راهور باشد به عنوان تسهیل گری در ماموریت‌های حوزه خدمات شهری شهرداری تهران دریغ نخواهیم کرد اما انتظار داریم در مقابل شهرداری تهران نیز ماموریت‌های خود را به گونه‌ای انجام دهد که ما نیز در پلیس راهور پاسخگوی انتظارات پررنگ شهروندان باشیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با هم افزایی و تعاملی مثبت.

    حسینی ادامه داد: در کلانشهری مانند تهران با وجود مشکلات ساختاری در برابر بحران و مدیریت بحران ضعیف هستیم و شهر نیز تاب آوری پایینی دارد. بر همین اساس در مواقع بحرانی باید اقدامات سریع از خود به نمایش بگذاریم.

    به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم محمد حقانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تاکید بر لزوم ایجاد مدیریت یکپارچه شهری گفت: در گذشته مدیریت واحد شهری در پایتخت وجود داشته اما به مرور این مدیریت کنار گذاشته شده و امروز بار دیگر به دنبال ایجاد این مدیریت هستیم.

    وی افزود:‌ در گذشته گستردگی توقعات به شکل امروز نبوده اما بی تردید آنطور که باید نتوانسته‌ایم در ارتقای فرهنگ شهرنشینی موفق باشیم به همین دلیل توقعات بالا است. امروز شهروندان توقع دارند شهرداری تهران تا آستانه درب خانه‌ها را رفت و روب کند اما باید به این نکته توجه داشت که در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد و باید این نکته را نیز بدانیم که در هیچ شهری از دنیا روزانه سه مرتبه زباله‌ها جمع آوری نمی‌شود.

    امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر بتوانیم بهترین خدمت رسانی را به شهروندان تهرانی داشته باشیم و خادمان خوبی برای شهر و شهروندان تهران باشیم.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط