فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

آمادگی پلیس راه گیلان برای کنترل ترافیک در اربعین

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه گیلان از آمادگی این نیرو برای پوشش و همراهی با هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) و کنترل ترافیکی جاده‌های گیلان در ایام تعطیلات اربعین خبر داد.

آمادگی پلیس راه گیلان برای کنترل ترافیک در اربعین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، مهیار رستگار پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی استان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای عزاداری‌های حسینی (ع) در اربعین اظهار کرد: برای پوشش و همراهی با هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) و کنترل ترافیکی جاده‌های گیلان در ایام تعطیلات اربعین آمادگی داریم.

    وی با بیان اینکه اربعین حسینی با تعطیلات آخر هفته تلاقی شده است، تصریح کرد: اقدام‌های ویژه ترافیکی و کنترلی انجام شده تا هیچ‌گونه خللی در تردد مسافران و عزاداران به وجود نیاید.

    فرمانده انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: تمام مسیرهای پر تردد دسته­‌جات عزاداری که به مساجد معروف و یا زیارتگاه‌های مورد توجه عزاداران ختم می­‌شود شناسایی شدند.

    وی با اشاره به اینکه برای هر مسیر به فراخور موقعیت ترافیکی برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: برای کنترل هر چه بهتر وضعیت ترافیکی و خدمت‌رسانی بیشتر به عزاداران حسینی، مسئولان و رؤسای هئیت‌های عزاداری هرگونه اعزام دسته به‌ویژه در مسیر جاده‌های پر تردد را با پاسگاه‌های تابعه پلیس راه در میان بگذارند تا در صورت امکان اقدام‌های امنیتی و ترافیکی لازم از سوی این پاسگاه‌ها صورت گیرد.

    رستگار با تاکید بر ضرورت رعایت مقررات و قوانین رانندگی، یادآور شد: رانندگان در جاده‌ها با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار در این روزها نباشیم.

    وی متذکر شد: عزاداران حسینی نیز در هنگام عزاداری و حضور در دسته‌ها به‌ویژه در جاده‌ها و مسیرهای پر تردد اقدام‌های ایمنی لازم را رعایت کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو