فونیکسریمکسبهتام

XC۹۰ جدید ولوو با کاراکتری تهاجمی تر راهی بریتانیا شد

عصر خودرو: نسل جدید XC۹۰ گام بزرگ ولوو است در مسیر آینده چراکه اولین محصول کاملا جدید این خودروساز سوئدی پس از خروج از مالکیت فورد است.

XC۹۰ جدید ولوو با کاراکتری تهاجمی تر راهی بریتانیا شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  درضمن، از آنجایی که پلتفرم این شاسی بلند لوکس، زیرپوش ساخته های سال های آتی ولوو نیز خواهد بود، موفقیتش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که ولوو بالافاصله پس از رونمایی از XC90 2015، با پکیج R-Design، کاراکتری تهاجمی تر به آن داد تا گزینه ای جذاب تر برای خریداران SUV های لوکس اسپرت باشد. حالا که تقریبا 10 ماه از رونمایی رسمی XC90 R-Design در نمایشگاه بین‌المللی آمریکای شمالی 2015 (دیترویت) می گذرد، ولوو آماده عرضه این برداشت تهاجمی تر از XC90 نسل دو در بریتانیاست.
R-Design که به سطوح تزئیناتی Momentum و Inscription اضافه می شود، تغییر مکانیکی در XC90 ایجاد نمی کند، اما با جلوپنجره ای تجدید نظر شده با باریکه هواکش های افقی، طرح وحشی تر پوزه، تزئینات جدید شیشه ها، قاب نقره ای مات آیینه بغل ها و خروجی های مستطیل شکل سیستم اگزوز در دو طرف فلاپ تغییر شکل یافته زیر سپر عقب، چهره ای اسپرتی تر به این کراس اوور سوئدی تنومند می دهد. XC90 اسپرتی ترِ ولوو بصورت استاندارد سوار بر چرخ های 20 اینچی عرضه خواهد شد اما چرخ های غول پیکر 22 اینچی نیز برای آن قابل سفارش است.
این هیجان بیشتر و احساس اسپرتی تر بودن با صندلی های اسپرت پوشش یافته با چرم ناپا و نوباک، چرم منفذدار غربیلک فرمان و دسته دنده و تزئینات R-Design پدال ها، کفی ها و پادری ها در کابین نیز تزریق شده است. درضمن، XC-90 R-Design 2015 طراحی شده تا اسپرتی تر جلوه کند، پس تعجبی ندارد اگر در کنار تمامی این تزئینات، از تزئینات فیبرکربنی نیز در کابین بهرمند باشد. مدل R-Design یک رده بالاتر از XC90 های مومِنتوم قرار می گیرد که بصورت استاندارد، دارای چراغ های LED جلو، درب برقی قسمت بار، تهویه اتومات با کنترل دو منطقه ای و صفحه نمایش لمسی 9 اینچی در سیستم اطلاعات و سرگرمی بهره می برند. در نتیجه، به عنوان تریم بالاتر، در R-Design امکاناتی همچون صفحه نمایش 12.3 اینچی TFT در قالب صفحه نشانگر های پشت فرمان نیز به این لیست امکانات استاندارد XC90 اضافه می شود.
و البته طبیعی است که به عنوان پرچم‌دار ساخته های ولوو، گستره ای از امکانات ایمنی مدرن برای XC90 R-Design در نظر گرفته شده که از جمله آنها باید به هشدار خروج از لاین مسیر، هشدار احتمال تصادف از روبرو، تشخیص عابر پیاده و دوچرخه سوار و مجموعه ای کامل از اِیربگ ها اشاره کرد. این مدل همچنین بصورت آپشنال با سیستم تعلیق بادی، صندلی های برقی جلو با حافظه مخصوص برای ذخیره تنظیمات سفارشی‌سازی شده، نورپردازی سفارشی کابین، پدال های اسپرت، پوشش سقف سیاه رنگ و یک جاسوئیچی سفارشی پوشش یافته با چرم قابل سفارش است.
XC90 R-Design با قیمت پایه 49.785 پوند در بریتانیا عرضه می شود و تحویل اولین سری به خریداران نیز برای اواسط زمستان امسال برنامه‌ریزی شده.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
      آرشیو