فونیکسریمکسبهتام

سایپا از آغاز فرایند تحویل خودروهای تسهیلات ۲۵میلیونی خبر داد

عصر خودرو- معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا از آغاز فرایند اجرایی تحویل خودروهای مربوط به تسهیلات ۲۵میلیونی به متقاضیانی که پرونده آنها کامل و وجه توسط بانک عامل تنزیل شده است، خبر داد.

سایپا از آغاز فرایند تحویل خودروهای تسهیلات ۲۵میلیونی خبر داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، رضا تقی زاده امروز دوشنبه در گفت و گویی، با اشاره به اینکه حمل تعدادی از خودروها به محل نمایندگی های سراسر کشور آغاز شده است، افزود: در مرحله نخست، سه هزار نفر در فرآیند اجرایی تحویل خودرو قرار دارند.
    معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: فرایند اجرایی تحویل خودروها شامل صدور سند، بیمه نامه، پلاک و تحویل خودرو است.
    وی اضافه کرد: اولویت در تحویل خودرو با متقاضیانی است که چک هایشان زودتر به دست ما رسیده و به بانک عامل تحویل داده شده و بانک نیز وجه آنها را تنزیل کرده است.
    تقی زاده اظهار کرد: از آغاز هفته جاری، نخستین منابع مربوط به تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو توسط بانک مرکزی تامین و توسط بانک های عامل پرداخت شد.
    معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت: به این ترتیب، دغدغه هایی که برای انجام تمام و کمال فرایند اجرایی تحویل خودروها وجود داشت، با حمایت های بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برطرف شد و هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.
    ایران خودرو نیز پیش از این اعلام کرد که با تائید نخستین سری از اوراق مالی مشتریان توسط بانک های عامل، تخصیص و صدور فاکتور محصولات ایران خودرو که در طرح تسهیلات 25میلیون تومانی عرضه شده اند، آغاز شد.
    به گزارش ایرنا، در بخشی از بسته سیاست های دولت برای تسریع رونق اقتصادی یا همان بسته خروج از رکود که چندی پیش رونمایی شد، مقرر شده بود خودروهای داخلی با تسهیلات 25 میلیون تومانی و با بهره 16 درصد در اختیار مردم قرار گیرد.
    در زمان رونمایی از بسته خروج از رکود، اعلام شده بود که این بسته برای نیمه دوم امسال در نظر گرفته شده است اما با اجرای طرح از 20 آبان ماه، به فاصله کمتر از 6 روز، سقف منابع در نظر گرفته شده برای تامین 110 هزار دستگاه تکمیل شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو