فونیکسریمکسبهتام

شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسس توسط ایرتویا

عصر خودرو- ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، اخیرا اقدام به انتشار بخشنامه جدید فروش محصولات خود کرده است.

شرایط فروش انواع محصولات تویوتا و لکسس توسط ایرتویا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این بخشنامه، انواع مدلهای 2016 تویوتا، بزرگ‌ترین خودروساز جهان، دیده می شود که در زیر به صورت خلاصه به آن اشاره خواهیم کرد.

    در بخشنامه فروش شماره 6 شرکت ایرتویا، تویوتا کمری 2016 طراحی جدید، که به نظر می‌رسد پس از طراحی مایوس کننده نسل قبلی کمری حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت، در دو تیپ GL و GLX S.SPL و با تحویل 30 روزه به فروش می‌رسد. تویوتا هایلوکس 2016 (با طراحی جدید) و یاریس هاچ­بک و سدان مدل 2016، از دیگر خودروهای با تحویل کوتاه مدت و قیمت قطعی این بخشنامه هستند.

    علاوه بر این خودروها، فروش تویوتا کرولا 2016، تویوتا روفور 2016 و همچنین کمری هیبرید 2016 نیز با شرایط فروش مشارکتی و قیمت علی‌الحساب آغاز شده است. قابل ذکر است کمری هیبرید، از پرطرفدارترین محصولات شرکت تویوتا است که به عنوان یک خودروی سدان شهری پاک توانسته است توجه علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کند.

    و اما سری هم بزنیم به وضعیت فروش برند محبوب و لوکس تویوتا، لکسس، که اخیرا برای چندمین سال پیاپی در صدر مورد اعتماد ترین برندهای خودروی دنیا قرار گرفت.

    بر طبق گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ایرتویا، مدل 2016 خودروی لکسس NX که با ورود خود به بازار سروصدای زیادی به پا کرده است، برای اولین بار در دو تیپ هیبرید و توربوشارژر و باقیمت علی‌الحساب به فروش می­رسد.

    علاوه بر آن، خودروی محبوب لکسس ES250 با تغییراتی که در مدل 2016 خود (چه به لحاظ ظاهر و چه به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی) داشته است، برای اولین بار و به صورت تحویل کوتاه مدت و باقیمت قطعی به علاقه‌مندان عرضه می­شود.

    فروش مدل 2016 تنها خودروی هاچ­بک لکسس یعنی CT200 با پیشرانه هیبرید نیز با شرایط تحویل کوتاه مدت آغاز شده است.

    نکته قابل توجه در بخشنامه جدید ایرتویا، حذف فروش اقساطی خودروهای لکسس است که به نظر می­رسد این کار جهت مدیریت خودروهای موجود برند لکسس انجام شده است.

    علاوه بر موارد بالا، به نظر می‌رسد افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر گریبان واردکنندگان را یکی پس از دیگری گرفته و آن‌ها را وادار به افزایش قیمت کرده است که این موضوع، در بخشنامه اخیر ایرتویا و افزایش قیمت غالب خودروهای تویوتا و لکسس مشهود است.

    برای اطلاع از جزییات این طرح اینجا کلیک کنید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو